Bij VANAD zorgen wij dat werken in klantcontact interessant en uitdagend is voor onze medewerkers. Dit doen wij door terugkerend en eenvoudig contact te automatiseren en onze mensen het echte verschil te laten maken. Dit geldt ook voor onze eigen … Lees verder
Bijzonder, Realistisch, Inspirerend en Innovatief… dat is onze Esther
De Ambitious Women’s Club (AWC) reikt jaarlijks een Award uit aan een aanstormend vrouwelijk talent, genaamd de Brii-Award. Het vrouwennetwerk van Klant Contact wil hiermee nieuw talent een podium geven en kansen bieden in de wereld van Klant … Lees verder
Blokker & VANAD; 5 jaar partner in klantcontact
Het is alweer 5 jaar geleden dat Blokker de samenwerking met VANAD is gestart, van alles zelf doen naar outsourcing. Wij voelen ons nog steeds trotse partner in klantcontact, reden voor een terugblik. We spreken Richard Padt, manager klantenservice, … Lees verder
Hoe kan jij de customer experience efficiency vergroten?
We weten allemaal dat je geld bespaart als processen in het contactcenter sneller verlopen. Maar er staat meer op het spel. Het bieden van een efficiënte customer experience verkort de doorlooptijd, verbetert de medewerkerbeleving, maakt medewerkers … Lees verder
Happy People, Happy Customers!
Dat de toekomst digitaal is, staat als een paal boven water. Tegelijkertijd is de vraag naar persoonlijk contact groter dan ooit en worden de verwachtingen van consumenten steeds hoger. Direct een antwoord, vandaag besteld morgen of zelfs vandaag in … Lees verder
Is WhatsApp een toegevoegde waarde voor je klantcontactkanalen?
Telefonie is nog steeds het grootste kanaal waarin klantcontact wordt afgehandeld. Bij VANAD zien wij de afgelopen jaren dat de digitale kanalen aan een opmars bezig zijn. Vooral de snelle reactietijd wordt gewaardeerd door de consument en wordt … Lees verder
Hoe maak je de klantenservice onderdeel van de customer experience
Eerder schreven wij al over de impact van bereikbaarheid, maar een goede klantenservice is meer. Constant optimaal presteren op verschillende kanalen als bedrijf is belangrijk; 73% van de consumenten zegt namelijk van merk of … Lees verder
Hoe krijg je mensen in beweging?
"As long as you're moving, it's easier to steer." Zouden al je medewerkers dit credo volgen, dan had je als HR-professional een eenvoudig takenpakket. Want iedereen zou alle mogelijke middelen aangrijpen om ‘in beweging’ te blijven en iedere … Lees verder
Stijgende NPS door conversational analytics
Zijn jouw klanten zo tevreden dat ze jouw bedrijf aanbevelen aan mensen die zij kennen? Als dit het geval is, heb je te maken met ambassadeurs van jouw merk. Deze wil je natuurlijk behouden en (het liefst) vermenigvuldigen! Maar hoeveel ambassadeurs … Lees verder
Is een chatbot iets voor jouw organisatie?
Thema’s die bij veel partners spelen gaan over hoe zij technologie kunnen inzetten in klantcontact. De vraag “Zou een chatbot iets voor ons zijn?”, speelt veel. In de regel zien wij bij VANAD het aantal contacten alleen maar groeien. En groei is in … Lees verder