Decennia lang zijn de drijfveren van klanten voor contact met bedrijven onveranderd, terwijl de maatstaf van de klant continu verandert. Bij VANAD Engage toetsen wij continu of de gestelde doelstellingen nog steeds matchen bij de verwachting van de … Lees verder
Focus op klantervaring
Bij VANAD Engage geloven wij dat de relatie met de klant en medewerker hét bestaansrecht is van organisaties. Servicebeleving is één van de belangrijkste onderliggers van een goede relatie met de klant en in veel markten nog de enige écht … Lees verder
Vitaal met Simyo en VANAD!
Bij VANAD zijn wij altijd in beweging, zo houden wij onze medewerkers VANADFit. Vitaliteit en gezonde medewerkers stimuleren wij middels onze #VANADFit campagnes. Op de campus in Capelle aan den IJssel en voor de locaties van onze managed insource … Lees verder
Niet het certificaat telt maar de aanpak
Wij zijn met vlag en wimpel geslaagd voor de ISO certificaten 9001 en 27001. Feedback als “een zeer robuust werkend systeem, erg volwassen en continu gericht op verbeteren”, maakt ons bij VANAD Engage super trots! Niet het certificaat telt … Lees verder
Strategisch partnership VANAD Engage & Underlined
Ken je klant beter dan ooit 20-07-2021 – Capelle aan den IJssel “Op basis van jarenlange ervaring slaan VANAD Engage en Underlined samen de brug tussen inzichten uit klantcontact en datascience. Grip hebben op alle klantinteracties en klantcontact … Lees verder
Waarom WFM onmisbaar is in iedere klantenservice organisatie.
In het WFM team bij VANAD Engage zorg je ervoor dat het juiste aantal mensen op het juiste moment worden ingezet om een voorspelde workload aan klantcontacten binnen gestelde KPI’s af te kunnen handelen. Scott, werkzaam in ons WFM team, neemt je mee … Lees verder
Vakantie is essentieel
Dag deadlines, ochtendspits en routineklussen. De vakantie is aangebroken en dat betekent vrijheid! Afkicken van het gevoel van nog snel even dit of ik moet alleen nog even dat. Want vakantie is ultieme vrijheid en lekker in het moment besluiten … Lees verder
Het kloppend hart; Greenwheels
Deelauto-aanbieder Greenwheels levert zoveel mogelijk diensten zonder tussenkomst van medewerkers. Toch zoeken klanten vaak contact met het bedrijf via de telefoon. Op termijn wil Greenwheels met name de reserveringstelefoontjes verder … Lees verder
VANAD Group breidt uit met Early Friday
Veel organisaties hebben het afgelopen jaar voor de uitdaging gestaan om meer vanuit huis te gaan werken. In 2008 heeft VANAD Group het al mogelijk gemaakt om vanuit huis te werken, toen baanbrekend want thuiswerken was nog helemaal niet algemeen … Lees verder
Ben, branchewinnaar telecom Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
Ingrid van der Fits: “Vind de balans tussen procedures en gezond verstand” “Een oorkonde, een bos bloemen en eeuwige roem natuurlijk!” Ingrid van der Fits, Operations Manager Customer Service Tele2 Mobile & Ben, is ‘onwijs blij’ met de winst … Lees verder