Als teamleider bij Engage adem jij klantenservice en heb jij een helder beeld van hoe klantenservice er in 2025 uit gaat zien. Daarnaast weet jij de juiste balans te vinden tussen coachen op kwaliteit en sturen op resultaat; een echte people manager. … Lees verder
Leren en ontwikkelen bij Engage!
Engage Academy is ons centrale opleidingsinstituut voor onze interne en externe opdrachtgevers. Continu blijven leren en ontwikkelen is de standaard bij Engage. Daarom krijgt iedereen bij Engage toegang tot onze Engage Academy. Dat kan vakinhoudelijk … Lees verder
Het Engage AanZet traject vanuit trainers perspectief
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma mét het KSF branche … Lees verder
De opkomst van elektrische voertuigen
Sinds 2015 werken we bij Engage voor Elektrische Voertuigen - organisaties. Waar de markt in de beginjaren nog mondjesmaat groeide zien we nu inmiddels het aantal gebruikers en aanbieders enorm groeien. Inmiddels ondersteunen we meerdere … Lees verder
Lachen als serieuze zaak
In 2020 kregen veel mensen noodgedwongen te maken met thuiswerken. Gelukkig zijn de maatregelen bijna verdwenen, en we mogen weer naar kantoor. Ook bij Engage kijken we er weer naar uit om weer meer en meer met elkaar te verbinden op onze campus. … Lees verder
Kevin over zijn AanZet traject; “Ik heb nieuwe schoenen”
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma met als resultaat het … Lees verder
Happy People als hoeksteen
Oprecht aandacht voor de mens Engage neemt jaarlijks vele miljoenen klantcontacten uit handen van bedrijven door de inzet van de nieuwste technologie, de beste klantinzichten en vooral met bevlogen medewerkers. “Met name op dat laatste aspect ligt … Lees verder
Leidinggeven aan een hybride organisatie
Bij Engage werkt 95% van de medewerkers vanuit huis en ook in de toekomst zal dit meer blijven dan voor COVID-19. Vanuit huis werken gaat goed en ook is gebleken dat veel mensen thuiswerken waarderen en diverse voordelen ervaren. Het leiden van … Lees verder
Cory over haar AanZet traject “Ik heb rust gevonden”
Bij Engage vinden wij het belangrijk om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te helpen. Dit doen we sinds 2018 met ons AanZet traject. Samen met verschillende partners bieden we werkzoekenden een inspirerend leerprogramma mét het KSF branche … Lees verder
Meer inzicht in klanten en processen
De retail sector onderzoekt al jaren antwoorden op simpele vragen als: Wie zijn mijn beste klanten? Wat moet ik doen om ze te behouden? Hoe krijgen we gelijkwaardige nieuwe klanten? Hoe kunnen we de winstgevendheid per klant verbeteren? VANAD Engage … Lees verder