Verrichten uw medewerkers werk wat geautomatiseerd kan worden? Bent u al voorbereid op de explosieve groei van robotisering? Steeds meer organisaties kiezen er voor om repeterende, handmatige werkzaamheden door middel van Robotic Process Automation … Lees verder
Een lot uit de loterij
Elke maand gaan we in gesprek met één van onze collega's over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan brand representatives en van … Lees verder
Big Data: Start now, not tomorrow!
Big Data behoort tot de top 10 trends en ontwikkelingen voor klantinteractie 2017-2020. Er wordt veel over dit onderwerp gesproken, maar in de praktijk wordt Big Data nog door weinig organisaties gebracht. Veel mensen praten er over, weinig doen er … Lees verder
Het mooiste compliment dat je kunt krijgen
Regelmatig gaan we met onze collega’s in gesprek over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan brand representatives en van … Lees verder
Customer Care 2020: Ken jij je klant?
Oprechte interesse in je klant en je klant kennen, is de enige manier om betrokkenheid te realiseren en je te onderscheiden van de concurrent. Wij praten niet over contactcenters of callcenters, maar over Engagement Centers. Ons doel is dat jij een … Lees verder
9 voordelen van thuiswerken
Dat het wantrouwen tegenover thuiswerken onterecht is ondertussen welk gebleken. Thuiswerken werkt! Dat bleek uit de expertsessie met de Klantenservice Federatie (KSF). Tijdens die sessie zijn de voordelen van thuiswerken op een rijtje gezet. Omdat … Lees verder
“Ik had niet verwacht dat ik het werk zo leuk zou vinden!”
Elke maand gaan we in gesprek met één van onze collega's over werken in customer service. Want wat houdt werken in customer service nou eigenlijk in? Niemand kan je dit beter vertellen dan zij. Van projectmanagers tot aan brand representatives en van … Lees verder
Wantrouwen thuiswerkers onterecht
Tijdens de KSF Expertsessie: Kwaliteit in Thuiswerken is er veel belangstelling voor een thuiswerkende klantenservice. Tegelijkertijd zijn er veel sceptische vragen. Hoewel het werk van een klantenservice medewerker op elk gewenst moment van de dag … Lees verder
Save the date! 9 maart 2017
Save the Date - The Human Engagement Experience 9 maart 2017, Spant! Bussum Dat de toekomst digitaal is, staat als een paal boven water. Tegelijkertijd is de vraag naar menselijk contact groter dan ooit. Maar waar blijft die menselijkheid in de … Lees verder
Werklozen grijpen hun kans in callcenters
KANS, het nieuwe werkgelegenheidsproject waarbij mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt de kans krijgen om hun talenten en kwaliteiten te ontwikkelen in de klantenservice, heeft een vliegende start gemaakt. In Rijswijk en Den Haag heeft na … Lees verder