Digitalisatie staat bij veel organisaties hoog op de agenda, zo ook bij VANAD. Bij de digitale transformatie is niet de techniek ons uitgangspunt, maar juist de klant. De techniek is een middel die het mogelijk maakt de klant beter en efficiënter te … Lees verder
Flexibel (thuis)werken positief voor werkgever en werknemer
Gert (55) heeft een enorme passie voor circuitrijden, dus besloot hij jaren geleden om werk te maken van zijn hobby als rij-instructeur op het circuit. Doordat de autosport seizoensgebonden is, besloot Gert meer vastigheid te zoeken in ander werk. … Lees verder
Alles voor de ideale klantreis
Wie Gerard Wiggemans ontmoet, valt waarschijnlijk gelijk zijn positieve instelling, energie en zijn drive om te verbeteren op. Hij is dan ook helemaal op zijn plek binnen het Value Creations team van VANAD Engage waar hij sinds augustus deel van … Lees verder
Wat je moet weten over de WAB
De Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB) komt eraan. In 2020 gaat de nieuwe wetgeving gelden waarmee het verschil tussen een vaste baan en flexwerk kleiner moet worden. Flexwerk blijft mogelijk, maar wordt wel duurder omdat werkgevers meer premie moeten … Lees verder
Hoe millenials de retailbranche veranderen
Met hun ruime online uitgaven zijn millennials een interessante doelgroep voor retailers. Dat ze zijn opgegroeid met een mobiel en vaak online zijn, vraagt om een andere klantbenadering. In dit artikel deelt Lorenzo Merghart, Manager Strategic … Lees verder
Waarom de retail ‘business-intelligent’ moet zijn ..
Vanouds zoekt de retailsector antwoorden op simpele vragen als: Wie zijn mijn beste klanten? Wat moet ik doen om ze te behouden? Hoe krijgen we gelijkwaardige nieuwe klanten? Hoe kunnen we de winstgevendheid per klant verbeteren? Samenvattend, hoe … Lees verder
Klaar voor 2020?
September is de maand van financiële kwesties. De meeste organisaties zijn bezig met het opstellen van hun budgetten en de regering deelt op Prinsjesdag wat het regeerbeleid wordt voor het komende jaar. Tijd om de balans op te maken voor de … Lees verder
WAB to do?!
Vanaf 1 januari 2020 wordt de nieuwe Wet Arbeidsmarkt in Balans (WAB) van kracht. De WAB betekent dat het verschil tussen vast en flexibel werk wordt verkleind, de wetgeving rondom flexibele contracten wordt aangescherpt en flexibele inzet op … Lees verder
Passion is art, art is customer service
Wat hebben klantenservice en architectuur met elkaar gemeen? Onze collega Lester (25) werkt sinds een aantal maanden bij VANAD Engage op de klantenservice van de Bijenkorf en studeert bouwkunde en architectuur aan de Universiteit Antwerpen. Voor … Lees verder
Goed bereikbare werklocatie belangrijk voor werknemers
Goed bereikbare werklocatie staat in de top 10 belangrijkste aspecten van goed werkgeverschap voor werknemers. Het bedrijvenpark Rivium in Capelle aan den Ijssel, aan de rand van Rotterdam, waar de VANAD campus is gevestigd, transformeert zich van … Lees verder