Zoals Joost van Ham, expert klantbeleving (lees: vakidioot), eerder deelde in het artikel Ultieme CX? Dit inzicht heb je nodig, is CX geen doel, maar een resultaat. “CX wordt vaak als doel gezien, zoals CX verbeteren of verhogen. Waar CX echt om … Lees verder
ULTIEME CX? DIT INZICHT HEB JE NODIG
Customer Experience (CX), digitale transformatie en disruptie zijn veelbesproken termen die vaak met elkaar in verband worden gebracht. Maar wat kun of moet je hier nu concreet mee? Joost van Ham, liefhebber en expert in klantbeleving, deelt de meest … Lees verder
Welkom in 2020! Durf jij de uitdaging aan?
Onze partners wel! Vanuit partnership werken wij samen met bedrijven aan een future proof customer service organisatie. Wat typeert onze partners? Durven, kunnen en willen veranderen als organisatie Innoveren op gebied van technologie én … Lees verder
Looking back: feeling proud
VANAD Group staat op de 5e plek in de top 17 facilitaire contactcenters in Nederland. "Daar zijn we trots op!" is de eerste reactie van Yvonne de Keijzer, general manager VANAD Engage, "Deze plek past bij ons missie en visie: Dagelijks het verschil … Lees verder
Theo bedankt en tot ziens!
Na 19 jaar neemt Theo van den Bos afscheid van VANAD om te genieten van zijn welverdiende pensioen. We blikken terug met Theo op zijn VANAD-tijd, want hoe is onze boekhouder uit Kesteren (Neder-Betuwe) ooit in Capelle aan den IJssel verzeild geraakt? … Lees verder
Greenwheels & VANAD: grenzeloos partnership
Greenwheels is al langer actief op de Duitse markt, maar heeft door de toenemende groei besloten om nu ook in Duitsland met de mensen en technologie van VANAD Group samen te werken. Sinds februari 2017 verzorgt VANAD de volledige klantenservice … Lees verder
Het geheim achter CX: maak een klantervaring onvergetelijk
Dat klantbehoeften en -verwachtingen snel veranderen, is niet nieuw en zien wij dagelijks terugkomen bij VANAD Group. Steeds meer bedrijven erkennen en herkennen de toegevoegde waarde van Customer Experience (CX, het verlenen van een excellente … Lees verder
Een dubbele rughernia, maar thuiszitten doet Roos niet
Werken in de klantenservice: je moet het maar in je hebben, zoals onze collega Roos. In de vijf jaar dat ze bij ons werkt op de klantenservice bij de Bijenkorf heeft ze twee jaar op rij de titel ‘NPS-topper van het jaar’ in de wacht gesleept. Wat ook … Lees verder
Sociaal ondernemen maakt impact
Klantenservicemedewerker is net als vorig jaar de meest gevraagde functie in Nederland. In de eerste helft van 2019 zijn er ruim 28.000 vacatures geplaatst voor medewerker klantenservice, zo blijkt uit onderzoek van de Intelligence Group. Om de … Lees verder
(wel)kom bij de club!
Ken je de Facebook-pagina Customer & Co al? Dit is de online community voor klantcontactmedewerkers, in het leven geroepen door de Klantenservice Federatie (KSF) om kennis en ervaringen te delen. De besloten groep voor professionals die zich … Lees verder