Steeds meer servicekanalen, 24/7 online shoppen, thuiswerkende medewerkers, de WAB en de grote beschikbaarheid aan klantdata heeft een enorme impact op de capaciteit en bezetting van contact centers. Robert van de Weerd, Workforce Management (WFM) … Lees verder
Videosupport: digitaal en persoonlijk klantcontact
Een klant belt naar de klantenservice van zijn telecomprovider, want zijn Wifi werkt niet. Na verwoede pogingen en verschillende telefoongesprekken heeft de klant nog steeds geen Wifi. Er wordt een monteur gestuurd en wat bleek? Er stond een aquarium … Lees verder
Distance coaching
(Bijna) alles is aan te leren. Wanneer klantexperts starten op een klantenservice kunnen de verschillen in ervaring groot zijn. Voor iedereen is er die eerste keer, maar het voeren van een goed gesprek, aandachtig luisteren en zelfs omgaan met … Lees verder
De kunst van het luisteren
De Romeinse stoïcijnse filosoof Zeno van Citium wees er al op dat we twee oren en maar één mond hebben en dat we dus twee keer meer moeten luisteren dan praten. Dit soort oproepen is van alle tijden, maar beter luisteren is in dit digitale tijdperk … Lees verder
Leef, geniet en doe de dingen waar je blij van wordt.
“Mijn naam is José, ik werk sinds kort bij VANAD en als creatieve marketing en sales medewerker ga ik VANAD helpen het beste verhaal te vertellen en events te organiseren die mensen onthouden.” VANAD is een facilitaire partner binnen de … Lees verder
Work From Home – flexibel zijn als de situatie daar om vraagt
Thuiswerken is alles behalve nieuw. Denk aan boeren, rietvlechters, kunstenaars en garnalenpellers. Met de komst van het internet is het nog makkelijker geworden om vanuit huis te werken, ook als klantenservice medewerker. Of je nu voor of tegen … Lees verder
Van 1% naar 100% inzicht in klantcontact; hoe kunstmatige intelligentie ondersteunt bij conversational analytics
VANAD bevindt zich in een snel veranderend landschap van technologisch vooruitgang gecombineerd met steeds complexere klantprofielen. Vanuit ons DNA ligt de focus op innovatie en wij volgen de internationale ontwikkelingen op dat vlak, in het domein … Lees verder
Je klantenservice als databron!
Wat doe je als er te weinig betrokkenheid is vanuit de business ten opzichte van de klantenservice? Stel: Accountmanager A is trots op de salesprestaties van zijn leverancier, maar weet hij ook hoeveel klantcontact hierover binnenkomt? En … Lees verder
And the winner is…
18 januari 2020 stond het VANAD Gala in het teken van golden gamechangers: De kleur van roestige industrie, van de eerste gloeilamp en de eerste plek. De kleur van succes! Zoals ieder jaar draait het gala om onze mensen, hun talent en inzet. Wij zijn … Lees verder
Life is what you make it
Over het leven van Benjamin Hendrix zou je een boek kunnen schrijven. Alles wat hij heeft meegemaakt, heeft ‘m niet gebroken, maar gemaakt tot de persoon die hij nu is. Accepteer wie je bent Hij groeide op als jongste en nakomer van een … Lees verder