Getting customer conversations going is simple, right? Just publish a number and wait for people to call? Sure, there’s a grain of truth in that. But if optimal customer care center operation is your goal, you need to consider a much bigger … Lees verder

- Sound of Data
- Waalhaven O.z. 83L
- 3087 BM Rotterdam
- T. +31 10 429 1411
- Neem contact op:
- Jos van Loo, Thomas Hazelaar
- E. info@soundofdata.com
- W. https://soundofdata.com/
Wanneer je als merk internationaal actief bent, wil je dat jouw klantenservice overal goed bereikbaar is. Die bereikbaarheid draagt bij aan het vertrouwen in en succes van je merk.
En je kiest natuurlijk voor omnichannel zodat je bereikbaar bent op de kanalen waar jouw klanten actief zijn.
Bij Sound of Data snappen we waarom bereikbaarheid zo belangrijk is en bieden we verschillende oplossingen die jou daarbij ondersteunen. Voor zowel telefonie als de digitale kanalen. Van servicenummers tot omnichannel contact center platform en nieuwe innovaties als click-to-Talk.
Zo kun je simpel cross-border verder doorgroeien zonder dat je steeds een nieuwe leverancier nodig hebt. En heb je één aanspreekpunt voor al je vragen en behoeften op het gebied van omnichannel klantenservice. Wereldwijd en 24/7.
En je kiest natuurlijk voor omnichannel zodat je bereikbaar bent op de kanalen waar jouw klanten actief zijn.
Bij Sound of Data snappen we waarom bereikbaarheid zo belangrijk is en bieden we verschillende oplossingen die jou daarbij ondersteunen. Voor zowel telefonie als de digitale kanalen. Van servicenummers tot omnichannel contact center platform en nieuwe innovaties als click-to-Talk.
Zo kun je simpel cross-border verder doorgroeien zonder dat je steeds een nieuwe leverancier nodig hebt. En heb je één aanspreekpunt voor al je vragen en behoeften op het gebied van omnichannel klantenservice. Wereldwijd en 24/7.