In het vorige artikel las je over de belangrijkste voor- en nadelen van 0800-nummes. Er is ook een internationale versie van 0800-nummers, de UIFN-nummers. In dit artikel lees je waarom deze wel en niet handig zijn om voor klantenservice te … Lees verder
Nieuw partnerschap INGO en Xenialab met het Nederlandse Sound of Data
Sound of Data brengt lokale ondersteuning en distributiemogelijkheden voor Xenialab's omnichannel XCALLY Motion product naar de Benelux-regio INGO en Xenialab zijn een samenwerking aangegaan met het Nederlandse Sound of Data. Hiermee versterken … Lees verder
The story of Kaspersky – Hoe klantenservice bijdraagt aan online conversie
Meld je aan voor een nieuw on-demand webinar waarin Sound of Data's productmanager Gerard Nijboer in gesprek gaat met Tim de Groot, hoofd E-Commerce Benelux & Nordics bij Kaspersky over hoe klantenservice bijdraagt aan online … Lees verder
9 redenen waarom een 0800-nummer ideaal is voor klantenservice (en 4 redenen waarom niet)
Een 0800-nummer is het enige type telefoonnummer dat gratis gebeld kan worden. Zowel vanaf een vaste als mobiele lijn. Dit type nummer is makkelijk herkenbaar door de vaste serie waarmee het begint. Een ideaal klantenservicenummer als jouw merk het … Lees verder
De voors en tegens van non-geografische klantenservicenummer
In tegenstelling tot geografische nummers, zijn non-geografische nummers niet gebonden aan een regio of land. Maar non-geografisch is een vrij breed begrip en geldt voor meerdere soorten telefoonnummers. In dit artikel lees je over de … Lees verder
Extreem weer = topdrukte bij de klantenservice
Zodra het extreme winterweer zich aandient, is het topdrukte bij veel klantenservice afdelingen. Zware sneeuwval, bevroren wegen en temperaturen ver onder nul zorgen nogal eens voor problemen. Hoe zorg je dat jouw klantenservice er niet aan onderdoor … Lees verder
Wanneer kies je een geografisch nummer voor je klantenservice?
Bij het opzetten van een klantenservice, is een telefoonnummer waarop klanten je kunnen bellen voor hulp of advies een van de must-haves. Wanneer je internationaal actief bent, heb je meerdere telefoonnummers nodig zodat je in elk land via een lokaal … Lees verder
Is er nog toekomst voor bellen met de klantenservice?
De wereld wordt steeds digitaler. Ook bij de klantenservice is dat goed te merken. Kanalen als mail, social, chat en bots vinden allemaal online plaats. Handig en snel wanneer het gaat om simpele en niet-dringende vragen. Maar zodra het complex of … Lees verder
Hoe vermijd je een servicenummer vendor lock-in?
Het klinkt zo makkelijk: je hebt eindelijk besloten welk contact center software je gaat gebruiken. De leverancier biedt ook de mogelijkheid om supportnummers te leveren. Daardoor heb je slechts een aanspreekpunt voor al je nummer- en … Lees verder
Verbeter de prestaties van jouw (externe) callcenters
Stel dat je meer inzichten kan krijgen in de prestaties van jouw (externe) contactcenters? En de inkomende gesprekken zo kan verdelen dat de best presterende contactcenters de meeste gesprekken … Lees verder