Wat Sprinklr’s AI‑visie ons leert over de toekomst van CX De wereld van klantcontact verandert razendsnel. Waar AI eerst vooral werd ingezet voor chatbots en zelfservice, zien we nu een verschuiving naar geïntegreerde intelligentie binnen de hele … Lees verder
Pegamento lanceert eigen podcastserie: De Pegamento Podcast
Pegamento is gestart met een eigen podcastserie waarin technologie, klantbeleving en menselijkheid centraal staan. In De Pegamento Podcast gaat Pegamento in gesprek met inspirerende ondernemers en experts. Luisteraars ontdekken niet alleen het … Lees verder
Rijkswaterstaat selecteert oplossing Pegamento Studio diip voor verhogen brugveiligheid
<Den Haag, 13-11-2020>Vrijdag 6 november heeft Rijkswaterstaat Pegamento Studio diip aangewezen als partij met de beste oplossing om door middel van detectie de veiligheid van brugbediening te verhogen. Rijkswaterstaat had eerder dit jaar een … Lees verder
Snelle service bij schade dankzij robots
Van ‘geld voor schade’ naar ‘diensten voor schade’ Je hebt allemaal wel eens schade. Aan je auto, in je huis of op je splinternieuwe boot. Een goede verzekering lost veel … Lees verder
Pegamento en Cloud Contact klaar voor nieuw decennium in innovatief klantcontact
Pegamento en Cloud Contact zetten de volgende stap als voortdurende vernieuwers in klantcontact en aanjagers van meer tevreden klanten en medewerkers bij organisaties en bedrijven. Dat doen zij met een … Lees verder
Maak kennis met onze oplossingen voor optimaal klantcontact
Pegamento heeft een interessant aanbod aan contextueel slimme klantcontactoplossingen. Met de Solution Finder navigeert u naadloos, op basis van branche en businessdoelstelling, naar de voor uw organisatie passende oplossingen. Wij bieden een … Lees verder