Amsterdam, 8 oktober 2015 - Interactive Intelligence, wereldwijd leverancier van software en clouddiensten voor customer engagement, unified communications en samenwerking, heeft van Frost & Sullivan de 2015 EMEA Company of the Year Award in … Lees verder
Interactive Intelligence leider in Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service
Amsterdam, 28 oktober 2015 - Interactive Intelligence, internationaal leverancier van software en clouddiensten voor customer engagement, unified communications en samenwerking, is gepositioneerd als Leader in het Gartner 2015 Magic Quadrant for … Lees verder
Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant
Amsterdam - Interactive Intelligence is door Gartner voor de zevende opeenvolgende keer in het ‘Leaders quadrant’ geplaatst van het 2015 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure report. Interactive Intelligence is wereldwijd leverancier van … Lees verder
Top 5 stappen naar een World-Class contact center
Het verbeteren van elk facet van de customer experience is voor bedrijven een mantra geworden. Contact centers spelen op de dag van vandaag een cruciale rol in het verbeteren van customer experience. Deze paper gaat in op de stappen die u kunt nemen … Lees verder