Amsterdam, 6 juni 2016 – Interactive Intelligence en PureCLOUDOE hebben een partnerovereenkomst getekend voor de nieuwe clouddienst PureCloud Engage. Interactive Intelligence is leverancier van software en cloud services op het gebied van customer … Lees verder
Interactive Intelligence opnieuw leider in Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide
Amsterdam, 2 juni 2016 - Interactive Intelligence, leverancier van cloud services customer engagement, communicatie en samenwerking, is opnieuw gepositioneerd als Leader in het Gartner 2016 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, … Lees verder
Ook TeleTigers kiest voor PureCloud-partnership
Amsterdam, 18 mei 2016 – Interactive Intelligence, leverancier van software en cloud services op het gebied van customer engagement, communicatie en samenwerking, heeft TeleTigers officieel aangesteld als Partner voor PureCloud Engage. René … Lees verder
Patrick van Eijl start bij Interactive Intelligence
Amsterdam, 5 april 2016 – Patrick van Eijl is gestart als Territory Manager bij Interactive Intelligence en richt zich vooral op de verkoop van PureCloud. Dit nieuwe cloudplatform geeft klantgerichte organisaties eenvoudig toegang tot een breed scala … Lees verder
Frontline eerste PureCloud-partner van Interactive Intelligence Nederland
Amsterdam/Vianen, 18 april 2016 – Frontline is de eerste partner van Interactive Intelligence voor PureCloud Engage in Nederland. De partnerovereenkomst werd getekend door Marcel Reuvers, directeur van Frontline en Kim de Boer, Regional … Lees verder
PureCloud Engage van Interactive Intelligence op Salesforce AppExchange
Amsterdam, 8 maart 2016 - Interactive Intelligence lanceert PureCloud Engage℠ for Salesforce op de Salesforce AppExchange, waardoor bedrijven nu een nieuwe dimensie kunnen toevoegen aan hun contact met klanten, partners en medewerkers op basis van … Lees verder
Interactive Intelligence krijgt status Advanced Technology Partner in AWS Partner Network
Amsterdam, 7 maart 2016 – Amazon Web Services (AWS) heeft Interactive Intelligence benoemd tot Advanced Technology Partner in het AWS Partner Network (APN). Interactive Intelligence levert wereldwijd clouddiensten voor customer engagement, … Lees verder
Frost and Sullivan: When the Contact Center Meets CRM
Leer met deze infographic van Frost & Sullivan hoe de integratie van Contact Center en CRM-oplossingen kan helpen bij het optimaliseren van de ervaringen van uw klanten. Een stap verder in het optimaal beheren van de Customer Journeys. Bekijk … Lees verder
Xerox laat opdrachtgevers live meekijken op Apple Watch
Amsterdam, 17 december 2015 – Xerox Customer Care EMEA zet de Apple Watch in voor het virtueel aansturen van projectteams. Samen met Interactive Intelligence, leverancier van het communicatieplatform Customer Interaction Center (CIC) waar Xerox … Lees verder
Interactive Intelligence deelt Awards uit aan klanten in Benelux
Amsterdam, 14 december 2015 – Tijdens Interactions Benelux 2015 heeft Interactive Intelligence traditiegetrouw een aantal klanten in het zonnetje gezet. Aan het eind van het grootse Customer Engagement evenement reikten partners van Interactive … Lees verder