Vianen, 14 augustus 2018 - Onlangs koos Enexis Netbeheer voor een samenwerking met Frontline om het gehele contactcenter te vervangen. Enexis Netbeheer heeft als doel om hun klanten op maat te bedienen om hen zo een ultieme klantervaring te bieden. … Lees verder
Koramic2Engage kiest Frontline voor afhandelen klantinteracties
Koramic2Engage is een samenwerking aangegaan met Frontline om hun klanten een optimale ervaring te laten beleven. Met het flexibele PureConnect klantcontact platform van Genesys is de organisatie klaar voor de toekomst. Koramic2Engage, waar onder … Lees verder
KLANTCASE Het 24/7 BZ Contactcenter: wereldwijd dichtbij
“Waar mensen ook vandaan komen of welke culturele achtergrond ze ook hebben, mensen worden graag snel en goed geholpen.” Begin 2016 is het 24/7 BZ Contactcenter opgericht. Voor die tijd konden klanten op een ambassade terecht. Met een centraal … Lees verder
Medewerkers investeren in Frontline
PERSBERICHT Vianen, 12 juni 2018 – Frontline Services heeft er, na een zorgvuldige strategische heroriëntatie, uiteindelijk voor gekozen om volledig autonoom door te groeien. Uit de afgeronde analyse is gebleken dat juist de kracht van de … Lees verder
Drukwerkdeal: Customer Service 2.0
Drukwerkdeal is in 2005 ontstaan als afstudeerproject. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf een gigantische groei doorgemaakt. Niet alleen business to business eindgebruikers, maar ook resellers en zelfs consumenten weten Drukwerkdeal steeds vaker … Lees verder
Frontline behaalt Gold-Partner status van Genesys
Vianen, 21 maart 2017 - Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, heeft Frontline benoemd tot Gold Partner binnen het Genesys-partnerprogramma. Deze hoogst haalbare status werd op 13 maart met de … Lees verder
Hoe scoor je een 9+ in klanttevredenheid?
24 uur per dag, 7 dagen per week staat het frontoffice in Den Haag klaar om vragen uit alle windstreken te beantwoorden. In vier talen. De afgelopen jaren heeft het Ministerie van Buitenlandse Zaken sterk geïnvesteerd in de vernieuwing van … Lees verder
10 tips voor toekomstbestendig klantcontact
Met deze 10 tips bent u klaar voor de toekomst van klantcontact. Het contact center is de spil van het bedrijf; het is dé afdeling voor marketing, verkoop en dienstverlening. Als bedrijf wil je dan ook inzicht hebben in wat er gebeurt in het contact … Lees verder
Ben jij klaar voor de AVG?
Samen met de Klantcontact Monitor (KCM) en Factor50 Informatieveiligheid organiseren wij de lunchsessie 'Hoe veilig is jouw informatie én reputatie?' op woensdag 29 november. Net als wij verwerkt KCM al jaren privacygevoelige gegevens met de grootst … Lees verder
Frontline neemt FD Gazellen 2017 award in ontvangst
In de Deventer Schouwburg namen afgelopen donderdag onze collega’s Ramon Bakker (links) en Frank Fennema (rechts) de FD Gazellen 2017 award in ontvangst. Voor het tweede jaar op rij werd Frontline uitgeroepen tot één van de snelst groeiende … Lees verder