Wil je naar de cloud overstappen, dan moet je weten wat de echte besluitvormingsfactoren zijn. Alleen dan levert je overstap de gewenste resultaten op. Deze gids helpt je een business case uit te werken, waarin je de voordelen en uitdagingen … Lees verder
Over cloud contact centers Feit of fictie?
Veel voordelen van de cloud zijn inmiddels voor iedereen duidelijk. Toch bestaan er nog ongegronde en tegenstrijdige geruchten, die tot misverstanden en onzekerheid kunnen leiden. Wij scheiden de feiten van de fictie en helpen je zo de juiste keuze … Lees verder
MS Teams integreren in het Contact Center? Wil je weten hoe?
Microsoft Teams is een succesverhaal: volgens gegevens van het bedrijf maken wereldwijd al meer dan 75 miljoen mensen gebruik van de ‘opvolger’ van Skype for Business. De grote sterkte van Teams: eenvoudige en efficiënte samenwerking tussen de … Lees verder
Hoe agenten met behulp van AI de customer experience verbeteren – mmv Forrester
Volg ons webinar op 21 oktober om 17:00u CET - Schrijf je nu in! webinar | 21 oktober 2020 | 5pm CET Met Artificial Intelligence (AI) kunnen Contact Centres de klantenervaring fundamenteel veranderen. Vanaf het eerste moment van contactname … Lees verder
Customer Service 2.0
Roger en Pascal van Enghouse Interactive praten erover in de laatste editie van OnlineRetailer. Lees het volledige artikel hier! … Lees verder
Video in het klantencontact – ben jij er klaar voor?
Recent organiseerden we hieromtrent een webinar. In tijden waarin social distancing en telewerken het nieuwe normaal werd, deed video zijn intrede als volwaardig kanaal. In het webinar leggen we uit hoe video perfect in het contact center kan … Lees verder
Webinar : Video – een nieuwe ervaring voor jouw klanten?
In deze tijden van corona en lock-down was video de technologie die ons het dichtst bij een face-to-face contact bracht, professioneel met klanten/collega’s, prive met familie en vrienden. Video zal echter blijvend worden ingezet. Op allerlei … Lees verder
En waar staat jouw klant?
We hebben een hectische tijd achter de rug. Wij van Enghouse Interactive hopen dat u deze onverwachte situatie tot nu toe goed hebt doorstaan en dat u de nieuwe uitdagingen met optimisme tegemoet kan treden. We hebben de afgelopen weken het volgende … Lees verder
En waar staat jouw klant?
In de woestijn? Of geniet hij in de oase? Waar ligt een klant nu echt wakker van? Hoe ervaart hij jouw klantendienst? Waar knapt hij op af? Vooral lange wachttijden, alles 10 keer moeten herhalen, ... We vroegen het aan 1000 consumenten en … Lees verder
Vooral een veilige Vidyo oplossing voor team collaboratie in jouw organisatie
Test Vidyo met een tijdelijke gratis licentie. Het nieuwe normaal wordt: werken van thuis uit en overleggen met klanten, collega's, patiënten, leerlingen op een visuele manier via een videocommunicatieplatform. De crisis heeft ons een spoedcursus … Lees verder