Voor hen die het nog niet was opgevallen: generatie Z neemt haar intrek in het contactcenter. Waren we dan niet nét gewend aan de millennials? Tsja… Alhoewel de meningen enigszins uiteenlopen, is Generatie Z volgens een bron op Wikipedia1) geboren … Lees verder
Slimme, snelle agenten dankzij AI-analytics
Feit: klantcontactmedewerkers spelen een cruciale rol binnen iedere organisatie. Ze zijn de schakel tussen bedrijf en klant en zorgen ervoor dat de communicatie soepel en effectief verloopt. Hun werk (en welzijn!) heeft direct invloed op de … Lees verder
ChatGPT inzetten voor klantcontact, zo doe je dat!
Innovatie staat centraal in de zakelijke wereld anno nu, vooral in sectoren zoals klantenservice, waar technologie de manier waarop we communiceren met – en ondersteuning bieden aan – klanten blijft veranderen. Een van de meest opmerkelijke … Lees verder
Data-driven klantcontact: Hoe interactieanalyse de klantervaring verbetert
Nu we in een tijd leven waarin iedereen altijd online is en vrijwel alles gedigitaliseerd wordt, is het contactcenter uitgegroeid tot het hart van klantinteracties voor talloze organisaties wereldwijd. Klanten hebben hogere verwachtingen dan ooit: ze … Lees verder
Maximale Return On Experience (ROX) bereik je zó
In de zakenwereld draait alles om resultaten en meestal wordt het succes van een organisatie gemeten aan de hand van financiële cijfers en statistieken, zoals de Return On Investment (ROI). Maar in een tijdperk waarin digitale communicatie en … Lees verder
De impact van AI in het contactcenter: voordelen en aandachtspunten
Het vinden van gekwalificeerd personeel is tegenwoordig een uitdaging waar ook jouw contactcenter vást mee te maken heeft. Het belangrijkste gevolg hiervan is een hogere werkdruk voor het klantcontactteam en dat heeft vaak een negatieve impact op de … Lees verder
Deze 5 trends in klantcontact mag je niet missen
De feestdagen liggen inmiddels weer ruimschoots achter ons en dat betekent dat er een nieuw jaar is aangebroken. 2024 is een jaar waarin contactcentertechnologie zich verder zal ontwikkelen en nieuwe slimme tools hun intrede zullen doen. Een jaar … Lees verder
Klantenservicehelden: de kanjers van het contactcenter
In een wereld waar de klantervaring (CX) een cruciale rol speelt en klantinteracties het imago van een merk kunnen maken of breken, zijn er stille helden die vaak over het hoofd worden gezien: de – veelal ‘onzichtbare’ – medewerkers van het … Lees verder
Klantcontact 2.0: de kracht van een agile contactcenter
Het is je vast niet ontgaan: klantenservice evolueert razendsnel. Steeds meer organisaties streven naar optimale flexibiliteit en zoeken naar effectievere manieren om aan de continu veranderende verwachtingen van hun klanten te voldoen. In dit … Lees verder
Tips & tools voor effectief Workforce Engagement Management in het contactcenter
Werken in een contactcenter kan een uitdagende taak zijn. Het beantwoorden van telefoontjes, e-mails en chatgesprekken, het uitvoeren van repetitieve taken, omgaan met klantfrustraties… En dit alles terwijl je een glimlach op je gezicht probeert te … Lees verder