Service Excellence, customer delight en een klantgerichte organisatie Graag nodigen wij u uit voor de clinic 'Hoe ontwikkel je een organisatie van operational naar Service Excellence?' door Eric de Haan en Jean-Pierre Thomassen op vrijdagochtend 27 … Lees verder
Op weg naar een 9+ customer experience; gratis clinic vrijdag 13 jan 2017
Op weg naar de ultieme customer experience. Graag nodigen wij u uit voor de clinic ‘The Digital Excellence Challenge – Op weg naar een 9+ customer experience!’ door Klaas Kroezen op vrijdagmiddag 13 januari 2017 van 13.00 – 15.00 Beeckestijn … Lees verder
Digital & online marketing trends voor 2017 – met 12 actiepunten
Over digitaal talent, data, customer centricity en algoritmes Uit de vele studies naar marketingtrends die we de afgelopen periode zagen, maken we in ieder geval op dat het marketingvakgebied volop in ontwikkeling is en absoluut niet stilstaat. Wat … Lees verder
Profiteer nu nog van € 2500,- opleidingstegoed!
Voordelig studeren met scholingsvoucher van € 2.500,- via UWV Let op! deze regeling is momenteel niet meer geldig! Bekijk onze site voor andere financiële regelingen >> Wilt u een opleiding volgen, maar ziet u op tegen de kosten? Als u één van … Lees verder
Service Excellence; nieuwe post-HBO opleiding bij Beeckestijn Business School
Service Excellence; werken aan enthousiaste klanten door emotionele klantbeleving. Beeckestijn Business School heeft een nieuwe opleiding ontwikkeld: Post-HBO opleiding Service Excellence De opleiding is erop gericht om CRM-managers, … Lees verder
Whitepaper ‘De bouwstenen van een Digitale Marketing en Social Media Strategie’
Veel marketeers en organisaties zijn bezig social en digitale media te integreren in hun plannen. Sommige organisaties zijn bezig met aparte strategieën en plannen om optimaal gebruik te maken van deze nieuwe media. In dit whitepaper geven we u graag … Lees verder
E-commerce opleidingen bij Beeckestijn Business School
Beeckestijn Business School start in september 2016 met 2 nieuwe opleidingen op het gebied van e-commerce op HBO-niveau; een post-HBO opleiding E-commerce en een verkorte opleiding E-commerce. De post-HBO opleiding duurt ongeveer 3 maanden en bestaat … Lees verder
Agile managen: clinic op 16 september 2016
Vergroot de wendbaarheid van uw organisatie en fous op continue verbetering Graag nodigen wij u uit voor de clinic ‘Agile managen’ door Mike Hoogveld op vrijdagochtend 16 september 2016 van 09.30 - 11.30 uur bij Beeckestijn Business School in … Lees verder
Clinic: Virtual Reality als unieke toepassing in uw content-marketingmix!
Graag nodigen wij u uit voor de clinic Virtual Reality als unieke toepassing in uw content-marketingmix! door Patrick Petersen. De clinic wordt gehouden op vrijdagochtend 10 juni 2016 van 09.30 - 11.30 uur bij Beeckestijn Business School in … Lees verder
Customer Experience Live: het CX-event op 16 juni
Het eerste echte enige Customer Experience event van het jaar op 16 juni a.s. in de BMW experience showroom in Amsterdam. Een geweldige kans voor alle deelnemers om te leren hoe ze voorop kunnen lopen met klantbeleving en zo onderscheidend … Lees verder