Graag nodigen wij je uit voor de clinic ‘Customer journey mapping: de inspirerende praktijkcase van de HAN‘. De clinic wordt gegeven door Simone Marks van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) en Katja van Wel van TOTE-M. De clinic vind plaats … Lees verder
Hoe blijf jij bij op het gebied van digital marketing? Volg een opleiding!
Is er nog een organisatie te vinden die niets doet met digitale en online marketing? De uitdaging nu is om snel te kunnen reageren op nieuwe kansen en ontwikkelingen. Dit staat centraal tijdens de digital marketing opleidingen bij Beeckestijn … Lees verder
Clinic: Brand Journalism en het belang van een Social Newsroom
Datum & locatie: vrijdag 19 mei 2017, 13.00 - 15.00 uur, Leusden Meld je gratis aan. Het medialandschap is veranderd in een dynamische markt. Iedere organisatie is door de opkomst van social media in feite een broadcaster geworden. Maar … Lees verder
Clinic: Succesvol implementeren van digitale trends
Meld je nu gratis aan voor de clinic ‘Succesvol implementeren van digitale trends‘ door Bas Delmee. De clinic wordt gegeven op vrijdagochtend 19 mei 2017 van 09.30u - 11.30u bij Beeckestijn Business School in Leusden. Trendimplementatie Aan trends … Lees verder
Whitepaper: Customers, grab them by the wallet
De lessen van 10 jaar Klantvriendelijkste Bedrijf Dit whitepaper van Beeckestijn Business School gaat over klantgerichtheid en het ontwikkelen van de ideale klantbalans. Die balans is het evenwicht tussen waarde voor de klant en waarde van de klant. … Lees verder
Clinic: Hoe vergroot je de effectiviteit van je DMP?
Op vrijdag 21 april van 09:30u tot 11:30u organiseert Beeckestijn de clinic: 'Hoe vergroot je met analyses de effectiviteit van je data management platform?' in Leusden. Is een DMP de ‘holy grail’ van marketing? De verwachtingen van data management … Lees verder
Google Adwords & SEO, nieuwe opleidingen bij Beeckestijn
Beeckestijn Business School start in oktober 2017 met 2 nieuwe opleidingen op het gebied van zoekmachinemarketing: SEO Google Adwords De opleidingen het kort: College: dagopleiding 09.00 - 16.00 uur (incl. lunch) Duur: 2 dagen … Lees verder
Bouwen aan een customer centric organisatie
Veel organisaties zijn ervan overtuigd dat de enige manier om succesvol te zijn en te blijven customer centricity is. Customer Centricity staat letterlijk voor het centraal stellen van de klant (en stakeholders) in een ondernemingsstrategie. Het is … Lees verder
Service Excellence: nieuwe opleiding bij Beeckestijn Business School
Na een succesvolle introductie van de post-HBO opleiding Service Excellence biedt Beeckestijn Business School deze ook aan als verkorte variant. Een goede klantgerichte service is meer dan werken aan de ideale customer journey of het sturen op een … Lees verder
Service Excellence als differentiator – transitie naar excellente klantbeleving in 10 shifts
Service excellence als onderscheidende factor, de ROI van klantgerichtheid, customer delight en meer. Nu de economie weer aantrekt en de crisis achter ons ligt, komen klantbeleving en waardering van klanten steeds hoger op de agenda van steeds meer … Lees verder