Het sturen op merkvoorkeur kan leiden tot enorme groei. Bedrijven zoals Nike, IKEA en Cool Blue blinken hierin uit. Zij ontwikkelen producten op basis van de voorkeuren van verschillende typen klanten. Dit zorgt ervoor dat zij harder dan de … Lees verder
Customer experience sinds de pandemie
Sinds de pandemie is de wereld enorm snel veranderd. Dit betekent dat er binnen CX ook veel is veranderd. Hoe zorg je ervoor dat je je klanten kan leveren wat ze verwachten? Hoe onderscheid je je van de concurrent? En wat zijn de trends in … Lees verder
Google Analytics 4 in hoofdlijnen
Sinds kort is het Analytics platform van Google compleet vernieuwd. Google Analytics 4 (GA4) is de nieuwe standaard. Wat houdt dit in? Wat zijn de (on)mogelijkheden? Stap je wel of niet over? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business … Lees verder
Brand- en marketing messages die blijven plakken
De ene boodschap krijgt veel meer bereik, engagement en enthousiaste klanten dan de ander. Hoe kan dit? Hoe breek je door ruis? En hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap zijn doel raakt? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School … Lees verder
Audio inzetten voor het bouwen aan een sterk merk
Tegenwoordig worden we overspoeld met visuele informatie. Hier liggen dan ook mooie kansen. Audio is het krachtigste instrument wat marketeers tot hun beschikking hebben. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School verteld Niels de … Lees verder
Duurzame marketing: hoe pak je dit aan?
Duurzame marketing wordt steeds belangrijker. Maar wat houdt dit in en hoe pak je dit aan? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School leer je hoe je succesvol wordt met duurzame marketing. Datum: 21 aprilTijd: 09:30 - 11:00 uur Te … Lees verder
Creatieve Agile Teams coachen
Steeds meer mensen werken tegenwoordig in zelfsturende creatieve teams. Deze teams ontstaan op een spontane manier. Adrie Dolman neemt je tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School mee naar een specifiek deel van zijn recent … Lees verder
De perfecte briefing aan je bureau
Bouwen aan een sterk merk, hoe start je hiermee? Formuleer het fundament van jouw merk in een goede briefing en werk samen met een creatief bureau. Zo kun je sterke campagnes opzetten die echt passen bij jouw merk. In deze online clinic van … Lees verder
Effectief reclame maken, hoe doe je dat?
Je wilt dat je reclame leidt tot een positief effect, maar hoe maak je effectief reclame maken voor je product of dienst? Door het toepassen van neuromarketing krijgen we steeds meer zicht op de effecten van reclame. In deze online clinic van … Lees verder
Datadriven leads genereren in B2B
Bedrijven (B2B) willen leads genereren om ze vervolgens klant te kunnen maken. En uiteraard wordt dat in deze tijd gedaan op een datadriven manier. Maar hoe begin je? En hoe wordt het een succes? In deze online clinic van Beeckestijn Business … Lees verder