Sinds kort is het Analytics platform van Google compleet vernieuwd. Google Analytics 4 (GA4) is de nieuwe standaard. Wat houdt dit in? Wat zijn de (on)mogelijkheden? Stap je wel of niet over? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business … Lees verder
Brand- en marketing messages die blijven plakken
De ene boodschap krijgt veel meer bereik, engagement en enthousiaste klanten dan de ander. Hoe kan dit? Hoe breek je door ruis? En hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap zijn doel raakt? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School … Lees verder
Audio inzetten voor het bouwen aan een sterk merk
Tegenwoordig worden we overspoeld met visuele informatie. Hier liggen dan ook mooie kansen. Audio is het krachtigste instrument wat marketeers tot hun beschikking hebben. Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School verteld Niels de … Lees verder
Duurzame marketing: hoe pak je dit aan?
Duurzame marketing wordt steeds belangrijker. Maar wat houdt dit in en hoe pak je dit aan? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School leer je hoe je succesvol wordt met duurzame marketing. Datum: 21 aprilTijd: 09:30 - 11:00 uur Te … Lees verder
Creatieve Agile Teams coachen
Steeds meer mensen werken tegenwoordig in zelfsturende creatieve teams. Deze teams ontstaan op een spontane manier. Adrie Dolman neemt je tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School mee naar een specifiek deel van zijn recent … Lees verder
De perfecte briefing aan je bureau
Bouwen aan een sterk merk, hoe start je hiermee? Formuleer het fundament van jouw merk in een goede briefing en werk samen met een creatief bureau. Zo kun je sterke campagnes opzetten die echt passen bij jouw merk. In deze online clinic van … Lees verder
Effectief reclame maken, hoe doe je dat?
Je wilt dat je reclame leidt tot een positief effect, maar hoe maak je effectief reclame maken voor je product of dienst? Door het toepassen van neuromarketing krijgen we steeds meer zicht op de effecten van reclame. In deze online clinic van … Lees verder
Datadriven leads genereren in B2B
Bedrijven (B2B) willen leads genereren om ze vervolgens klant te kunnen maken. En uiteraard wordt dat in deze tijd gedaan op een datadriven manier. Maar hoe begin je? En hoe wordt het een succes? In deze online clinic van Beeckestijn Business … Lees verder
Zo bouw je een succesvolle bot & de laatste trends binnen conversational
Het gebruik van chatbots & voice assistants draait steeds meer om het voeren van een dialoog. Een mix van digitale ondersteuning & menselijk contact. Dit is samen te vatten in het woord 'conversational'. Bots zullen meer dan ooit simpele … Lees verder
Verbeter je online performance met conversie & UX
Vanzelfsprekend wil je een zo hoog mogelijke omzet per bezoeker, maar ook een gebruiksvriendelijke website met een perfecte klantervaring. Dé manier om dat te bereiken is het structureel verbeteren van je conversie en user-/customer-experience. … Lees verder