Op woensdag 29 januari organiseert Beeckestijn Business School de gratis online clinic: Leiderschap met impact – wat zien jouw mensen in jou? door Anne Oskam. Als leidinggevende heb je meer invloed op je team dan je misschien denkt. Niet … Lees verder
Zo kom je écht vooruit met AI
Op woensdag 29 januari organiseert Beeckestijn Business School de gratis online clinic AI: Eindelijk vooruitgang maken door Freddy de Bosschere. De invloed en mogelijkheden van AI zijn al merkbaar binnen organisaties. Toch blijft de gewenste … Lees verder
Welke AI & Digital Marketing Trends nemen 2025 over?
Het nieuwe jaar aftrappen met nieuwe inspiratie? Schrijf je in voor het online event ’AI & Digital Marketing Trends & Best practices’ van Beeckestijn Business School op 15 januari 2025. Van 09:30 tot 11:30 geeft Bart Meerdink je een blik op … Lees verder
Kleine aanpassingen, grote impact. Hoe doe je dat?
Egbert Jan van Bel presenteert zijn nieuwste boek ‘Steentje in je schoen’ en laat zien hoe kleine aanpassingen in je dagelijkse werk kunnen leiden tot grote verbeteringen. In deze clinic bij Beeckestijn Business School, ingestoken als interactieve … Lees verder
Skills sessie: De skills in digital, data en AI die je nodig hebt als professional
Op 29 november organiseert Beeckestijn Business School een skills sessie in Leusden. Laat je inspireren over digital, data & AI skills. De digitalisering van de klantreis evolueert in hoog tempo en heeft een merkbare invloed op onze dagelijkse … Lees verder
De evolutie van SEO en Search door AI en Social Search
In deze online clinic van Beeckestijn Business School legt SEO-expert Etienne Donicie in anderhalf uur uit hoe de opkomst van AI en het veranderende zoekgedrag – vooral onder jongeren – jouw SEO-strategie beïnvloedt. Wat wordt er … Lees verder
Hoe behoud je klanten en zit er waarde in klantverlies?
Klantverlies is een van de grootste uitdagingen voor organisaties, maar het vertrek van klanten kan ook waardevolle inzichten bieden. In deze online clinic van Beeckestijn Business School ontdek je hoe je klanten kunt behouden door te begrijpen … Lees verder
Segmenteren met Succes
In marketing draait het uiteindelijk altijd om het juiste product, de juiste boodschap en het juiste medium voor de juiste doelgroep. Maar juist dat laatste is waar het vaak fout gaat. Hoe vind je jouw ideale doelgroep? En hoe zorg je ervoor dat je … Lees verder
Demand Generation voor B2B
Demand Generation is een belangrijke marketingstrategie binnen B2B. Het gaat om het genereren van vraag door het delen van relevante, waardevolle kennis en het opbouwen van duurzame klantrelaties. Dit kun je vergelijken met Contentmarketing 2.0: … Lees verder
Stel een krachtig AI-team samen met ChatGPT
Wil je met je collega's aan de slag om jullie eigen virtuele assistenten te ontwikkelen en efficiënter te werken? Dit is hét moment om je eigen versie van ChatGPT te creëren. Ontdek tijdens de clinic van Beeckestijn Business School hoe je met een op … Lees verder
- 1
- 2
- 3
- …
- 27
- Volgende »