Nieuwegein – Avaya, leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen, is een samenwerking aangegaan met Exertis Pro AV (Exertis), een toonaangevende distributeur van UC/VC- en Pro AV-apparatuur. Om aan de … Lees verder
Florius wint award tijdens GITEX met Avaya-oplossing
Nieuwegein - Florius, een toonaangevende, Nederlandse hypotheekverstrekker, gebruikt de technologie van Avaya om de customer experience te verbeteren. De oplossing won de prijs voor beste AI-implementatie in de financiële sector tijdens de Future of … Lees verder
Verbeter de customer en employee experience met ‘composable’ applicaties
De succesvolle bedrijven van dit moment kunnen zich snel aanpassen aan de veranderende eisen van klanten. Door meerdere innovatie cloudoplossingen samen te brengen op één platform, kan de customer én employee experience naar een hoger niveau worden … Lees verder
Avaya en Microsoft gaan een strategisch partnerschap aan om Avaya OneCloud-oplossingen te leveren op Microsoft Azure
Nieuwegein – Avaya, leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen, is een strategisch partnerschap met aangegaan Microsoft Corp. door het toonaangevende Avaya OneCloud™-portfolio aan te sluiten op Microsoft … Lees verder
Avaya Virtual Agent nu beschikbaar als kant-en-klare, configureerbare dienst
Nieuwegein – Avaya, leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en vereenvoudigen, heeft Avaya OneCloud verbeterd om de virtualisatie van klantinteracties veel eenvoudiger te maken. Avaya Virtual Agent is een kant-en-klare, … Lees verder
Avaya en Alcatel-Lucent Enterprise gaan strategisch partnerschap aan
Nieuwegein – Avaya (NYSE: AVYA), leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en vereenvoudigen, en Alcatel-Lucent Enterprise, een toonaangevende aanbieder van communicatie-, network- en cloudoplossingen, gaan een strategisch … Lees verder
Hou klanten tevreden door ze een totaalervaring te bieden
In de afgelopen jaren hebben vooruitstrevende bedrijven het besef gekregen dat het niet alleen draait om hun producten en diensten. Ze weten dat, om tegenwoordig succesvol te zijn, ze rekening moeten houden met de complete ervaring van klanten … Lees verder
Avaya ENGAGE 2021 benadrukt positieve impact van Experience Builders op klanten en werknemers
Avaya ENGAGE 2021 benadrukt positieve impact van Experience Builders op klanten en werknemers Het ecosysteem van Avaya verbetert de resultaten voor bedrijven Amsterdam – Avaya (NYSE:AVYA), leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te … Lees verder
CX trends voor 2022
Avaya helpt organisaties elke dag om hun manier van zaken doen te transformeren en waarde te genereren met Avaya OneCloud. Hierdoor verandert de manier waarop werknemers en klanten organisaties ervaren. Avaya gelooft in een customer experience … Lees verder
Avaya integreert CPaaS en CCaaS met Microsoft Azure
Avaya, leider in oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en vereenvoudigen, is een strategisch partnerschap aangegaan met Microsoft. Samen gaan de bedrijven krachtige cloud-communicatieoplossingen ontwikkelen die de customer en … Lees verder