Wat wil jouw klant nu echt?
Een klant wil gewoon goed geholpen worden. Gehoord worden, niet buitengesloten. Het goed doen, daar gaat het om. Organisaties kunnen daar op inspelen en de loyaliteit vergroten door optimale connectie, herbezinnen op sociale en maatschappelijke relevantie en strategisch toepassen van technologie. Om mee te blijven doen de komende jaren moeten bedrijven onverminderd ambitieus blijven. En klanten écht te leren begrijpen, in de volle breedte.
CX Marathon – Full of sprints
Tijdens de CX Marathon 2020 kom je alles te weten over veranderende klantbehoeften, het effectief gebruik van klantgegevens, de nieuwste technologieën en hoe je een echte relatie met jouw klant creëert. Experts en customer experience professionals delen hun ‘lessons learned’ en beste praktijkcases. Met speciale aandacht voor the future of CX.
Tijdens dit meerdaagse customer experience event staan verschillende branches centraal zoals B2B, Zorg, Publieke Sector, Retail, Finance en Goede Doelen & Fondsenwerving met ieder hun eigen unieke programma. Het event is te volgen via live-stream.
Bekijk de programma’s & meld je gratis aan!
Beeckestijn Business School is kennispartner van CX Marathon 2020 en is samen met CustomerTalk verantwoordelijk voor de programma-inhoud.