Al meer dan 25 jaar werken we bij Telecats aan de ontwikkeling van vernieuwende technologie en toepassingen in klantcontact. Daarnaast bouwen we samen ook hard aan Telecats zelf. Na de directiewissel van afgelopen januari zijn we druk in de weer om op verschillende gebieden onze organisatie te verbeteren en schaalbaar te maken. Dit om nog beter aan alle klantwensen en de vraag uit de internationale markt te kunnen voldoen.
Hoe kan technologie de medewerkers van de klantenservice ondersteunen om de klant nog beter van dienst te zijn? Met onze klantcontactoplossingen met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie routeren we klantcontact met spraakherkenning naar de best mogelijke oplossing, medewerker of self-service. We optimaliseren de klantreis en brengen inzicht in uw klantcontact.
We zien dat de digitale transformatie in veel organisaties een enorme boost heeft gekregen. En we zijn blij dat we daar dit jaar met onze spraaktechnologie in tal van mooie projecten voor o.a. DPG Media, de Consumentenbond, VGZ, Albert Heijn en KPN aan hebben kunnen bijdragen.
Bij alle mooie ontwikkelingen hoort wat ons betreft ook een nieuwe look&feel. Daarom presenteren wij met gepaste trots onze nieuwe huisstijl.