Klantenservice gaat gewoon verder vanuit huis!
De wereld ziet er vandaag heel anders uit. Tot een paar weken geleden werkte 39% van de beroepsbevolking wel eens thuis. Ook voor contactcenters zit er nu weinig anders op dan de operatie te verhuizen naar huis.
Ik ben heel blij dat wij 6 maanden geleden zijn overgestapt naar Evolve IP. Anders hadden wij nu echt een uitdaging gehad. Nu heb ik ervoor gezorgd dat iedereen veilig en snel thuis kon werken en dat onze business gewoon doordraait.
Erwin Walther – Teammanager Service bij Avensus
Evolve IP helpt al jaren agents productiever, mobieler, veiliger en minder afhankelijk van IT te maken. Niemand kan voorspellen hoelang corona ons nog in de greep zal houden.
We helpen je direct met een oplossing, nu dat zo hard nodig is. Om thuis te kunnen werken hebben agents alleen een PC, headset en een internetverbinding nodig. De supervisors hebben volledige controle vanuit hun luie stoel en kunnen zelfs medewerkers op afstand coachen.
Tijdens deze inspiratiesessie neemt Jurgen Welbergen (Business Consultant) je aankomende dinsdag 14 april om 16.00 uur mee in een toekomstvaste oplossing, die wij vaak al binnen enkele dagen operationeel kunnen hebben.
Er is voldoende ruimte voor het stellen van vragen.