Corporate storytelling
Organisaties hebben allemaal een uniek verhaal te vertellen. Een goede corporate story helpt daarbij. Maar hoe gaat het dan verder? Hoe breng je een corporate story tot in leven in de praktijk?
Johannes van de Bank en Adryan Nijland van Sabel Communicatie nemen je tijdens deze clinic mee in de wondere wereld van corporate storytelling. Dat doen ze vanuit de gedachte dat een goede corporate story taal bevat van de medewerkers van de organisatie en dat de corporate story via de medewerkers tot leven komt. Op allerlei manieren en via verschillende kanalen.
Kom gratis naar de clinic!
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic ‘Corporate storytelling in de praktijk; hoe breng je verhalen tot leven?’ door Johannes van de Bank en Adryan Nijland op vrijdag 6 september van 13:00-15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
Wat kun je verwachten?
Tijdens de clinic komt het volgende aan bod:
- Hoe schrijf je een corporate story?
- Hoe zorg je voor draagvlak voor de corporate story (intern en extern)?
- Hoe breng je een corporate story of verhaal tot leven in de organisatie en daarbuiten?
- Waarom de medewerkers de sleutel tot succes zijn!
- Hoe Defensie de corporate story tot leven heeft laten komen.
- In groepjes ga je aan de slag met: het verhaal van jouw organisatie en hoe je dit verhaal tot leven kunt brengen.
De clinic is bijvoorbeeld interessant voor:
- Marketing- en communicatieprofessionals, die bezig zijn met interne communicatie en het verhaal van de organisatie naar buiten brengen.
- Andere professionals (zoals managers), die het verhaal van een organisatie binnen en buiten vertellen.
Over de sprekers
Na jarenlange ervaring als docent in het voortgezet-en hoger onderwijs is Adryan drie jaar geleden gestart als storyteller en trainer bij een communicatiebureau in Bilthoven. De laatste jaren heeft Adryan zich vooral gespecialiseerd in het schrijven van corporate stories. Deze organisatieverhalen helpen om de reputatie van organisaties te verbeteren en zorgen voor interne verbinding.
Johannes van de Bank kent vanuit zijn ruime ervaring als communicatiestrateeg het werkveld communicatie en marketing goed. Door zijn ervaring als copywriter en speechwriter weet hij wat een goed verhaal is en hoe je dat binnen een organisatie kan inzetten.
Aanmelden
Kom op vrijdag 6 september 2019 naar deze gratis clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Meld je gratis aan »
- Inloop vanaf 12:40 uur
- Deelname aan de clinic is gratis
- Indien je na aanmelding toch niet aanwezig kunt zijn, ontvangen wij graag je afmelding via info@beeckestijn.org