De wereld om ons heen verandert in een razendsnel tempo, een cliché, maar ook een voldongen feit. Voor velen is het een uitdaging om op de hoogte te blijven van trends en deze op een structurele en efficiënte manier toe te passen. Dit terwijl inzicht in trends je kan helpen bij het nemen van beslissingen op het gebied van bijvoorbeeld marketing campagnes, productontwikkeling of je merkstrategie.
Kom gratis naar de clinic over trends
Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic Grip op trends, aan de slag met relevante trends binnen jouw organisatie door Evelien Dieleman op vrijdagmiddag 1 maart 2019 van 13:00 – 15:00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden.
Wat je leert
In deze clinic leer je wat trends zijn én wat ze vooral niet zijn, hoe je zelf trends kan detecteren en hoe je trend insights kan toepassen binnen je organisatie. Deze clinic bestaat enerzijds uit inspirerende trends én je krijgt praktische handvatten aangereikt voor het onderzoeken van trends. Tijdens de clinic zal er een kleine werkvorm zijn en de learnings zijn direct toepasbaar voor je organisatie, product of dienst.
Over de spreker
Evelien Dieleman is oprichter van TrendCult, een markt & trend research bureau gespecialiseerd in het (onder)zoeken van trends. TrendCult heeft hiervoor unieke methode en technieken ontwikkeld die trendresearch praktisch toepasbaar maken en helpt klanten met het ophalen van trend insights en de impact van trends op de organisatie of het merk. TrendCult heeft een uitgebreide trendbase en geeft ook incompany trendpresentaties en -trainingen. Daarnaast is Evelien parttime lecturer in trend research bij Fontys, HBO opleiding International Lifestyle Studies.
Meld je gratis aan
Kom op vrijdag 1 maart 2019 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 uur tot 15.00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Meld je aan!