Ga in gesprek | 26 maart 2019
Hoe zet je de volgende stap in de klantgerichtheid van je organisatie?
Inspiratie, kansen, valkuilen en onverwachte inzichten
Schrijf je in voor de Ronde Tafel
Klantbeleving is hot! De Net Promoter Score (NPS) is één van de populairste methodes om klantbeleving te meten. Maar o, wat wordt het vaak verkeerd ingezet. ‘Zou je ons aanbevelen’ en waarom dan? De irritatie over enquêtes is niet van de lucht, organisaties die praten in scores en initiatieven die niet van de grond komen. Zo onnodig en zoveel mogelijkheden blijven onbenut!
Laat je deze ochtend meevoeren in de wereld van klantgerichtheid:
- De achtergrond en toekomst van NPS
- Hoe het perfect aansluit op de belangrijkste trends in veranderend klantgedrag
- De ongelooflijke kansen die het biedt om een dialoog aan te gaan met je klanten
- Transformeer je organisatie tot een customer centric powerhouse
- Deel zelf je ervaringen en leer van andere klantcontact professionals
Op dinsdagochtend 26 maart organiseren we een Ronde Tafel met een van dé experts op klantgerichtheid. Hij neemt je op een verrassende wijze mee in de wereld van CX. Je start die middag gegarandeerd je werk vol met inspiratie, ideeën en energie.
Doelgroep
Customer Experience Managers
Marketeers
Contact center managers
Operationeel Managers
Commercieel Managers
Kennisniveau
Deze ronde tafel heeft vooral toegevoegde waarde als je al enige kennis hebt van klantbeleving, klantervaringen en manieren om dit in jouw organisatie in te zetten
Locatie
Rivers Marnemoende
Noord IJsseldijk 107
3402 PG IJsselstein
Om 8 uur staat het ontbijt voor je klaar, om 8.30 uur starten we deze interactieve ochtend. Rond 12 uur sluiten we af en ontvang je van ons een take-away lunch mee.