Met 11,5 miljoen gebruikers in twee jaar tijd is WhatsApp het grootste en snelstgroeiende social mediaplatform in Nederland. Met als gevolg dat ook steeds meer bedrijven WhatsApp gebruiken om te communiceren met hun klanten. Wat hebben we er tot nu toe van geleerd? Donderdag 13 december van 16:00 tot 19:00 uur organiseert VANAD Group een rondetafelsessie voor (klant)relaties om ervaringen uit te wisselen op een unieke locatie in Rotterdam.
Delen is vermenigvuldigen
Eind oktober vond de eerste rondetafelsessie plaats over chatbots in A’DAM Toren. Doel van de rondetafelsessies is (klant)relaties op de hoogte van elkaar brengen en van elkaar te leren. In de tweede sessie op donderdag 13 december a.s. staat WhatsApp als klantcontactkanaal centraal, dit keer op een unieke locatie in Rotterdam: het perscentrum van Stadion Feijenoord in Rotterdam.
‘Nieuw’ klantcontactkanaal
Met het groot aantal WhatsApp-gebruikers is het niet zo gek dat steeds meer bedrijven met klanten communiceren via WhatsApp. Of iemand veel of weinig ervaring heeft in WhatsApp doet er in deze sessie niet toe, want het gaat vooral om ervaringen delen. Wat zijn de successen en valkuilen, maar ook: wat is de impact op andere kanalen?
Aanmelden
Wil jij erbij zijn? Meld je hier direct aan, want er zijn nog enkele plekken beschikbaar. De sessie is alleen voor eindgebruikers. Neem voor meer informatie contact op met Mandy Bouman via mandy.bouman@vanadgroup.com.