Steeds meer organisaties maken gebruik van een vorm van spraaktechnologie of spraakherkenning. Bent u benieuwd hoe u dit succesvol in uw contact center inzet? Wanneer het op de juiste manier wordt ingezet zijn de resultaten veelbelovend: het levert het een positieve bijdrage aan de customer experience, de kwaliteit van de dienstverlening en het is kosten besparend.
Wij nodigen u van harte uit voor de Innovation Serie van 9 november. We bespreken de nieuwste toepassingen van spraaktechnologie en artificial intelligence in het contact center. Wat is er allemaal al mogelijk en wat betekent het in de praktijk voor uw bedrijf?
Programma
13.30 uur Ontvangst
14.00 uur Welkom
14.10 uur Spraakherkenning in de praktijk
14.45 uur Customer Experience en de opkomst van Analytics en Automation
15.30 uur Pauze
15.45 uur Luistert u echt naar al uw klanten?
16.30 uur AI en Machine learning; waar gaat het naar toe?
17.15 uur Afsluiting
17.30 uur Netwerkborrel
Customer care supervisors, teamleiders, marketing & communicatie en directieleden die binnen uw bedrijf vanuit hun functie werken aan (het verbeteren van) de communicatie met uw klanten.Locatie:
Frontline
Lange Dreef 15
4131 NJ Vianen
Graag tot ziens op 9 november!
Een hartelijke groet,
Team Frontline