Om het rendement in uw ContactCenter te verbeteren, is er bij ITCall nu nog meer kennis aanwezig.
ITCall heeft het afgelopen jaar een aantal grote klanten binnengehaald. Dit betekent dat wij onze kennis en het portfolio aan werkzaamheden nog meer zijn gaan uitbreiden. Onze klanten werken momenteel met Vocalcom, Teleknowledge, Genesys PureConnect, Steam, CallPro, SalesForce, Afas en ABC Solutions en diverse programmeertalen voor maatwerk en databasebeheer.
Onze werknemers zien het als een uitdaging om met verschillende applicaties te werken. Dat betekent dat ITCall u kan voorzien van kwalitatief goede scripts om uw ContactCenter goed te laten functioneren. Onze werknemers werken meestal vanaf afstand, maar komen ook graag bij u op locatie. Wij werken met experts die we flexibel kunnen inzetten en daardoor op erg korte termijn uw campagnes inregelen.
De kennis binnen ITCall is groot, doordat we onder andere werken met studenten van de TU/TH Delft. Studenten zijn vrij oproepbaar en hebben een groot inzicht in databases en in verschillende beschikbare technologieën. Op het moment is ITCall bezig om meer mensen aan te nemen en de applicaties bij te brengen, zodat ons bedrijf verder kan blijven groeien en u kan blijven voorzien van kwaliteit.
ITCall heeft ook een aantal eigen applicaties ontwikkeld. Deze applicaties zijn over het algemeen webbased, wat betekend dat deze overal vandaan gebruikt kunnen worden zonder hoge investering vooraf. Zo kunt u denken aan ons urenplanning- en registratiepakket TimeControl waarmee uw medewerkers zich online in kunnen schrijven dat zij beschikbaar zijn om te werken. Op basis van de daadwerkelijk gewerkte uren vindt er een rapportage plaats waarmee u automatisch de uren naar het uitzendbureau en de facturatie naar uw klant aanstuurt.
Met onze Supervisor Campaign Manager geeft u uw Supervisor de middelen om controle te houden over het geleverde werk van uw agents, de scripts, klanten en terugbelafspraken. Met behulp van de Quality-Control plugin kunnen gemaakte leads gecontroleerd worden en indien nodig teruggestuurd worden naar de betreffende agent.
De Generic Export Manager geeft u de mogelijkheid om uw klantrapportages en data exports in één keer in het juiste formaat naar uw klant te sturen. Dit alles zonder de gebruikelijke hassle en handmatige foutgevoelige werkzaamheden.
Het effectief inplannen van afspraken kan met de AfsprakenPlanner. AP geeft de mogelijkheid om vanuit het ContactCenter, maar ook via API, of widgets vanaf een website, afspraken te maken op momenten dat het u uitkomt, inclusief eventuele reistijd. Ook het inplannen van terugbelafspraken samen met externe systemen is mogelijk.
ITCall kan een groot deel van de ContactCenters helpen met hun scripts, databases en exports. Ook als uw ContactCenter applicatie nog niet tot ons portfolio behoort.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dion van Adrichem
info@ITCall.nl | 010-7073898
Of kijk op onze website ITCall.nl