Met trots kondigen we vandaag de volgende Engage on the Road Benelux keynotespreker aan: Maud Martens. Maud is Manager Contact Center and Operations bij OHRA-Delta Lloyd en neemt u op 26 september mee in de initiatieven van OHRA om het klantcontact optimaal in te richten rondom hun online propositie.
De klantcontactstrategie van OHRA: van hoofdpijndossier naar paradepaardje
Met haar 20 jaar aan leidinggevende ervaring binnen klantcontact, operational management en changetrajecten is het gelukt om de afdeling van hoofdpijndossier naar paradepaardje om te turnen. Maud vertelt u alles over de uitdagingen die daarbij kwamen kijken, hoe de customer journeys cross-channel zijn ingericht en wat dit betekent voor de klantcontactkanalen en voor de inrichting van de front- en back-office activiteiten van OHRA.
We zijn blij dat Maud op onze uitnodiging ingaat om haar best practices en uitdagingen met u te delen!
Meld u nu aan via http://www.verint.com/engage-on-the-road/benelux/ en we zien u graag op dinsdag 26 september in 1931 Congrescentrum in ’s-Hertogenbosch!