Meld je nu gratis aan voor de clinic ‘Succesvol implementeren van digitale trends‘ door Bas Delmee. De clinic wordt gegeven op vrijdagochtend 19 mei 2017 van 09.30u – 11.30u bij Beeckestijn Business School in Leusden.
Trendimplementatie
Aan trends heb je niets, zolang je niet weet hoe je ze kunt toepassen. In een wereld die steeds sneller verandert is het goed toepassen van trends van essentieel belang. In drie universeel toepasbare stappen kijken we in deze clinic hoe belangrijke digitale trends vertaald kunnen worden naar doeltreffende implementaties. De drie stappen zijn; Signaleren (what), analyseren (why) en toepassen (how).
Aan de hand van voorbeelden van belangrijke digital consumer trends leer je hoe deze succesvol toegepast worden binnen organisaties. De trends die aan bod komen liggen op het vlak van afbrokkelend (consumenten) vertrouwen. Het winnen van vertrouwen van de doelgroep vormt namelijk een steeds grotere uitdaging. Samen met marketing(communicatie)vakgenoten genereer je ideeën om hier op in te spelen.
Voor wie?
Deze clinic is geschikt voor een ieder die meer trends wilt toepassen en streeft naar een future-proof organsitie (profit en non-profit).
Door wie?
“Wat gebeurt er? Waar gaat het naartoe? En hoe speel je hier op in?” Dit zijn de drie kernvragen waar trendonderzoeker Bas Delmee zich al 15 jaar mee bezig houdt.
Momenteel doet Bas trendonderzoek in opdracht van verschillende profit- & non-profit-organsiaties. Zijn specialiteit is het generen van inzichten in de veranderende doelgroep en deze omzetten naar concrete adviezen voor de praktijk. Zo kunnen organisaties succesvol future-proof beleid maken en een aanpak ontwikkelen om de doelgroep beter te bereiken. Bas staat regelmatig op verschillende internationale podia om de belangrijkste bevindingen uit recente onderzoeken te delen.