Stel je eens voor. Het is je trouwdag, je gaat trouwen met de liefde van je leven! Gaat de rits van je jurk kapot… Je hebt nog twee uur de tijd. In paniek bel je met de klantenservice van de Bijenkorf waar je je jurk hebt gekocht. Sandra, VANAD brand representative, neemt de telefoon op.
Lees hier haar verhaal:
Een serie memorabele klantcontactmomenten
In deze serie zijn onze VANAD brand representatives aan het woord. Zij vertellen over hun mooie, succesvolle, leuke, opvallende en soms zelfs ontroerende ervaringen met klanten van onze klanten. Anders dan de algemene opinie over ‘contactcenters’ soms doet geloven, zijn deze memorabele klantcontactmomenten aan de orde van de dag. Contacten met de klantenservice die uw klanten verrassen, contacten die hen dus zullen bijblijven en die u als bedrijf “engagement” opleveren.
Als trendsetter volgt VANAD niet altijd de geijkte paden: het is ‘A way of working’ waarin uw klanten en onze medewerkers, centraal staan. Een filosofie en een praktische vertaling daarvan, waarmee VANAD een baanbrekende autoriteit is. Veel plezier met deze serie verhalen!