Kunt u alle binnenkomende leads opvolgen? Haalt u er het maximale uit? Het plannen van afspraken en opvolgen van leads gebeurt vaak door een e-mail naar de desbetreffende prospect te sturen. De response op een e-mailing is vaak minimaal. Hoe zorgt u ervoor dat klanten en prospects herkend worden en daarnaast proactief geïnformeerd worden?
Nieuwe klanten overtuigen & bestaande klanten behouden
Ontwikkelingen in de markt wijzen uit dat proactief klantcontact autodealers helpt om nieuwe klanten te scoren en bestaande klanten te behouden. Voor de meeste dealers is dit echter een grote uitdaging vanwege de benodigde resources en financiële middelen. Met proactief klantcontact van Mtel is dit verleden tijd.
Proactief klantcontact
Met de oplossing van Mtel worden automatisch persoonlijke telefoongesprekken opgezet waardoor u nooit meer een lead misloopt. U heeft direct contact met uw klant of prospect waardoor u een maximaal rendement behaalt. Omdat dit volledig automatisch gaat, heeft u geen nieuwe mensen nodig.
Wachtende klanten herkennen
Kunt u alle binnenkomende telefoongesprekken goed opvolgen zonder dat dit ten koste gaat van de klanten in de showroom en werkplaats? Binnenkomende telefoongesprekken worden bij autodealers vaak niet op tijd beantwoord en te vaak verkeerd doorverbonden. Daarnaast krijgen bezoekers op de vestiging vaak niet de volledige aandacht omdat er ook bellende klanten zijn die moeten worden geholpen. Zorg ervoor dat u uw klant of lead herkent zodra zij telefonisch contact opnemen. Dit zorgt voor een unieke klantbeleving, hogere klanttevredenheid en meer omzet.
Wilt u meer weten over hoe uw organisatie klantcontact kan optimaliseren? Hier vindt u meer informatie.