Hoe ver bent u op weg met de inrichting en besturing van uw klantcontactproces? Mtel heeft op basis van jarenlange ervaring een klantcontactmodel ontwikkeld. Hiermee brengt u binnen een uur in kaart waar u staat en welke stappen u nog kunt zetten op weg naar onderscheidend klantcontact.
Klantcontactproces in vogelvlucht
Het klantcontactproces begint met de identificatie van de klant en het achterhalen van de contactreden. Vervolgens bepalen business rules automatisch hoe u deze vraag van deze klant op dit moment het beste kunt beantwoorden: met een specialist of automatisch via selfservice. Bij live afhandeling in het contactcenter is het zaak zo efficiënt mogelijk en in één keer het juiste antwoord te geven. Tot slot dient ook de fulfilment fase als integraal onderdeel van het klantcontactproces beschouwd te worden.
Aan de slag
Onderscheidend klantcontact moet gebaseerd zijn op een gestructureerd proces, ondersteund met slimme communicatieoplossingen. Dit is een samenspel tussen het contactcenter, de marketing afdeling en ICT in een partnership met uw leveranciers. Het Mtel klantcontactmodel kan u op deze weg ondersteunen. Het is bedoeld om u te inspireren en aan het denken te zetten: waar staan we nu en waar willen we naartoe? Welke concrete stappen kunnen we zetten om onze doelstellingen te bereiken?
Vraag nu gratis aan
Door te klikken op deze link kunt u het klantcontactmodel direct voor uw organisatie aanvragen. Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.