Daar sta je dan met een auto die niet verder wil. Regen, kou .. en niet kunnen bellen! Geen lid van de ANWB… Bundelminuten op, €10 extra tot het belplafond ook op. Beltegoed bijkopen gaat even niet, computers zijn langs de weg niet dik gezaaid. Nog wel een gratis 1200 nummer van de Youfone klantenservice…
Lees hier het klantcontactverhaal van Caroline, VANAD brand representative, uit de serie memorabele klantcontactmomenten.
In deze serie zijn onze VANAD brand representatives aan het woord. Zij vertellen over hun mooie, succesvolle, leuke, opvallende en soms zelfs ontroerende ervaringen met klanten van onze klanten. Anders dan de algemene opinie over ‘contactcenters’ soms doet geloven, zijn deze memorabele klantcontactmomenten aan de orde van de dag. Contacten met de klantenservice die uw klanten verrassen, contacten die hen dus zullen bijblijven en die u als bedrijf “engagement” opleveren.
Als trendsetter volgt VANAD niet altijd de geijkte paden: het is ‘A way of working’ waarin uw klanten en onze medewerkers, centraal staan. Een filosofie en een praktische vertaling daarvan, waarmee VANAD een baanbrekende autoriteit is. Veel plezier met deze serie verhalen!