Hoe gebruik jij taal om mensen te inspireren en tot actie aan te zetten? Wist je dat je jouw resultaat kunt verbeteren door slechts één letter aan je verhaal toe te voegen? Stel je voor wat er mogelijk is met zeven magische woorden. Tijdens deze clinic van Beeckestijn Business School onthult taal- en beïnvloedingsspecialist Nicol Tadema meerdere magische woorden en deelt ze de beïnvloedingsprincipes en overtuigingstechnieken die hierachter schuilgaan. Na deze clinic van Beeckestijn Business School zal je kijk op taal voor altijd veranderen. Beloofd!
Deze ondewerpen komen aan bod tijdens de clinic
Tijdens deze clinic deelt Nicol zowel inzichten als praktische tips om je doelgroep te betoveren, beïnvloeden en activeren. Ze onthult onder andere:
- Hoe het woord ‘maar’ zowel voor als tegen je kan werken.
- Waarom ‘omdat’ vaak een betere keuze is dan ‘want’.
- Welke korte zin je succes vier keer zo groot maakt.
- Welke enkele letter zorgt voor een 35% hogere conversie.
De kennis die je opdoet kan worden toegepast in alle aspecten van overtuigende communicatie. Of je nu een lezer wilt overtuigen, een gesprekspartner wilt beïnvloeden, collega’s wilt mobiliseren, meer offertes wilt laten goedkeuren, of de verkoop van een product of dienst wilt stimuleren.
Over de spreekster
Nicol Tadema schrijft, traint en spreekt over resultaten behalen door slim te communiceren. Haar bijnaam? De woordgoochelaar. Die bijnaam kreeg ze na het schrijven van haar vierde boek; ‘De 7 magische woorden’. Met meer dan 20 jaar ervaring in marketing en neurocopywriting weet ze als geen ander hoe je jouw resultaten kan beïnvloeden met taal. Deze kennis zette ze eerder om naar effectieve adviezen voor organisaties zoals Schiphol Group en Rijksmuseum. Ook is Nicol Cialdini Certified Coach en Ethical Influence Practitioner.
Praktische informatie
- De sessie vindt plaats op woensdag 5 juni en duurt van 14:00 tot 15:30 uur
- De sessie van Beeckestijn Business School is online te volgen. Voorafgaand ontvang je een e-mail met inloggegevens