Bij Telecats werken we dagelijks aan innovatieve CX oplossingen met spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie. Wij assisteren de klant door slim te routeren naar de meest geschikte medewerker of selfservice aan te bieden. Onze voice experts hebben kennis, ervaring en bovenal een gezonde passie voor innovatie in CX. Afgelopen jaren was Telecats al onderdeel van de Webhelp organisatie en sinds een half jaar Concentrix + Webhelp.
Op 23 april vond de officiële lancering van het merk Concentrix plaats. We zijn verheugd om nu te kunnen delen dat we vanuit Telecats onze krachten bundelen met Concentrix Catalyst, het experience design en engineering team van Concentrix. Wij stellen samen toonaangevende bedrijven in staat om de toekomst van customer experience te ontwerpen, ontwikkelen en realiseren.
De rest van dit jaar staat, naast de blijvende focus op de bestaande dienstverlening, ook in het teken van onze nieuwe organisatie, Concentrix Catalyst, waarin we al onze ervaringen en additionele diensten met u delen. U kunt ons tegenkomen op de verschillende events van de CCMA, KSF, en Customer First.
Hopelijk tot dan!