11 maart 2016 – VANAD Engage is door de Gemeente Den Haag gekozen als partner om het call center te ondersteunen buiten kantoortijden. Hiermee kan de Gemeente Den Haag tegemoet komen aan de toenemende vragenstroom van bewoners.
Het klantcontactcenter van de Gemeente Den Haag, beter bekend als 14070, beantwoordt vragen van Hagenaars. Op 1 maart 2016 is de gemeente overgegaan op een nieuw systeem voor het betaald parkeren. De verwachting is dat er een toenemende vragenstroom zal zijn en de gemeente wil haar bewoners maximaal tegemoet komen in de bereikbaarheid. Met de inzet van VANAD Engage is dat mogelijk.
Mandy Soonieus, Accountmanager bij Gemeente Den Haag: “We kenden VANAD Engage al uit het verleden. VANAD is een eerlijke partner. Ze zijn benaderbaar en altijd bereid om mee te denken over oplossingen om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Met het invoeren van het nieuwe systeem, dat op een aantal belangrijke punten afwijkt van het oude, is er grote behoefte aan een tijdelijke uitbreiding van ons huidige team. Parkeren doen mensen immers ook na 17:00 uur en in het weekend, dan moeten ze wel ergens terecht kunnen met hun vragen.”
Op dit moment is VANAD bezig met de voorbereidingen. Op 2 mei start het project.
Lees hier het hele persbericht.