Als een toonaangevende leverancier van cloud contactcenter oplossingen- en CX technologie, heeft Content Guru een aanzienlijke uitbreiding van zijn brain® AI-portfolio aangekondigd. Deze aankondiging omvat nieuwe generatieve AI-diensten en de ondersteuning voor GPT-4 van OpenAI en PaLM2 van Google.
Door middel van de AI-oplossing brain, neemt Content Guru de onderliggende problemen waarmee storm-gebruikers te maken krijgen bij het gebruik van generatieve AI uit handen. Dit wordt gedaan door integratiebelemmeringen weg te nemen en de technologie breed toegankelijk te maken voor organisaties, ongeacht de sector of de grootte van een organisatie. brain biedt toegang tot de beste AI-mogelijkheden zoals Google Dialogflow, Azure AI, en IBM watsonx, maar ook tot systemen van generatieve AI zoals OpenAI GPT. Hierdoor worden diverse technologieën in één oplossing benut, met de mogelijkheid om deze in en uit te schakelen zodra leveranciers met nieuwe innovaties komen.
Organisaties die generatieve AI inzetten zijn in staat om brain te gebruiken en kosten te verlagen door intelligente automatisering te implementeren en de effectiviteit van het personeel te verbeteren. Generatieve AI in combinatie met real-time transcriptie van een gesprek, biedt een krachtige contextuele samenvatting voor klantenservicemedewerkers. Digitale interacties en spraaktranscripties worden geanalyseerd en er wordt een samenvatting van het gesprek automatisch gegenereerd, samen met de belangrijkste punten en gemaakte afspraken. Klantenservice medewerkers kunnen de inhoud van gesprekstranscripties inzien, bewerken en verzenden waardoor de productiviteit aanzienlijk toeneemt, de administratieve taken minder worden en er meer tijd vrij komt voor taken waarbij hulp en empathie van een gewone medewerker nodig is.
“Content Guru heeft een uitgebreide ervaring in het leveren van intelligente automatisering door middel van brain en we breiden ons aanbod graag uit om klanten te ondersteunen met de nieuwste generatieve AI oplossingen,” aldus Sean Taylor, CEO bij Content Guru. “Medewerkers zijn vaak uren per dag bezig met administratieve taken waardoor ze de meest belangrijke rol niet kunnen vervullen namelijk; het bieden van een goede klantervaring. Generatieve AI is opgezet om een enorme impact te hebben op ervaringen van de klant en medewerker en om baanbrekende oplossingen te creëren waarbij privacy, verantwoordelijkheid, veiligheid en betrouwbaarheid centraal staan. We kijken ernaar uit om generatieve AI in de komende maanden verder te ontwikkelen om aan de behoeften van onze klanten te blijven voldoen. “
Over Content Guru
Content Guru levert contactcenter diensten in meer dan 100 landen en maakt het voor grote organisaties zoals AXA, Rakuten Communications en de Amerikaanse overheid mogelijk om één de beste omnichannel ervaringen te bieden.
De cloud contactcenter oplossing, storm® wordt wereldwijd gebruikt om snel en op de juiste manier de beste klantervaring te leveren. Toonaangevende organisaties rekenen voor 99,999% op de beschikbaarheid van storm, van ’s werelds grootste ondernemingen tot organisaties in de publieke sector en aanbieders van spoeddiensten zoals ambulance- en politiediensten.
Bezoek https://www.contentguru.com/nl voor meer informatie.