Binnen talloze bedrijven en organisaties groeit de relevantie van marketing en het managen van klantbeleving binnen diverse bedrijven en organisaties. Het korps van managers en specialisten werkzaam in het marketing en CX werkveld breidt snel uit. Maar welke vaardigheden zijn vandaag de dag en in de toekomst essentieel om daadwerkelijk impact te hebben op zowel klanten als de organisatie?
Hans Molenaar zal je meenemen door de wereld van marketing en customer experience waarbij de focus ligt op kennis en skills. Door middel van talrijke concrete voorbeelden en recent onderzoek zal hij aantonen waar grote vraag naar is. Bovendien zal hij een diepgaande analyse geven van de toekomst, vooral gezien de invloed van artificial intelligence op het gebied van marketing en customer experience. Welke kansen brengt het ons en welke uitdagingen brengt dit met zich mee? Ontdek het tijdens de skills sessie van Beeckestijn Business School.
Voor wie is deze sessie interessant?
Deze skills sessie is bedoeld voor professionals werkzaam op het gebied van marketing, communicatie, klantenservice en klantbeleving. Of je nu je concurrentiepositie op de arbeidsmarkt wilt versterken, interesse hebt in wat de toekomst zal brengen, momenteel tussen banen in zit of nieuwsgierig bent naar je volgende stap binnen je organisatie, deze sessie is relevant voor jou. Dit geldt ook voor B2B-marketeers, non-profitorganisaties en zelfstandige professionals.
Over de spreker
Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Ook is hij voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates als startups en B2B marketing en salesmanagement posities vervuld.
Gratis aanmelden
- Deze gratis sessie van Beeckestijn Business School vindt plaats op onze hoofdlocatie in Leusden
- Adres: Leusderend 30, 3832 RC Leusden
- De sessie wordt niet opgenomen