De opkomst van AI heeft een grote impact gehad op de wereld van zoekmarketing. Geautomatiseerde campagnes hebben het voor paid search specialisten moeilijker gemaakt om volledige controle te behouden over hun campagnes, kosten en resultaten. Tegelijkertijd hebben organic search specialisten te maken met een aanzienlijke daling van het aantal clicks op hun resultaten, doordat zoekmachines steeds meer advertentieruimte reserveren. Hoe reageren zoekmachines zelf op deze nieuwe ontwikkelingen op het gebied van AI en privacy? Om relevant te blijven als search professional in 2030, welke specifieke vaardigheden zijn dan essentieel? Ontdek het tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 6 september.
Wat komt er aan bod?
Tijdens de clinic worden de volgende thema’s besproken:
- De veranderingen in het vakgebied van search, zowel op het gebied van organic als advertising.
- Verwachtingen en vooruitzichten voor de toekomst van search.
- De invloed van deze veranderingen op de rol van de Search professional (ook vanuit jouw eigen ervaring)
- De specifieke kennis en vaardigheden die essentieel zijn voor Search professionals om succesvol te zijn en relevant te blijven.
Over de spreker
In meer dan 10 jaar ervaring met Paid Search bij verschillende online marketingbureaus is Peter verantwoordelijk geweest voor paid search strategieën van merken als Heineken, JBL en Rituals, verschillende online retailers en B2B-bedrijven. De afgelopen 4 jaar heeft hij zijn eigen bedrijf Grow Up Digital gestart, een online marketingbureau met een sterke focus op paid search. Daarnaast geeft hij al een aantal jaar met veel plezier colleges en trainingen bij Beeckestijn over (Paid) Search.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden op 6 september 2023 van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal online te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie