Creativiteit op het hoogste niveau vereist het vinden van inzichten die niet direct zichtbaar zijn. Dit zijn de kleine geheimen van mensen die ze voor zichzelf houden of waarvan ze zich niet bewust zijn. Door deze inzichten te integreren in je product, merk of communicatie, geef je aan dat je de doelgroep begrijpt en creëer je een sterke band. In de clinic van Beeckestijn Business School leer je van Jeroen Dontje welke soorten inzichten er zijn, hoe je ze kunt vinden en hoe ze bijna automatisch leiden tot de grootste creaties.
Deze onderwerpen komen aan bod tijdens de clinic:
- Het belang van inzichten en perspectief
- Heel veel voorbeelden van super inzichten
- Welke soorten inzichten er zijn
- Hoe je komt aan de inzichten
- Hoe dit leidt tot impactvolle creativiteit
Over de spreker
Jeroen Dontje is Creative Director van bureaugroep Matter, en was voorheen Chief Creative Officer van Yune. Hij is voormalig Head of Global Creative Development van Endemol International en bedenker van Fox TV gameshow Bullseye. Ook is Jeroen schrijver van top 25 boek De dag na de brainstorm.
Praktische informatie
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie