Mediahuis Nederland is een bekende naam in journalistiek Nederland. Er zal geen Nederlander zijn die niet bekend is met de merken onder Mediahuis Nederland. Hebben we niet allemaal een keer De Telegraaf opgepakt of een filmpje op Dumpert bekeken? Niet verrassend heeft de klantenservice van Mediahuis Nederland het druk. Heel druk. Zo druk zelfs, dat er lange tijd achter de feiten aangelopen werd. WFM moest flink onder de loep genomen worden. Vlirdens schoot te hulp.
Zomer 2021: een cruciaal omslagpunt
Sanne Krosse, manager klantenservice en zelfservice bij Mediahuis Nederland, begon in mei 2021 aan haar rol als manager. De voormalig controller snapte vanuit financieel oogpunt hoe belangrijk de klantenservice was. “Ik wist hoe belangrijk het was om klanten tevreden te houden en abonnees te behouden. De cijfers logen immers niet. Meer abonnees en tevreden klanten is beter voor het bedrijf. Dat zou je niet hoeven uitleggen, maar toch werd onderschat hoe belangrijk de klantenservice is en de cruciale rol van WFM daarin.”