Wij zijn trots, wij zijn Telecats en dat al 30 jaar 🎉 Aan een ieder, van collega tot klant, vrienden en familie die deze mooie reis mogelijk heeft gemaakt: hartelijk 🙏 dank!
Een reis die in 1993 startte met IVR systemen waarbij klanten door het intoetsen van een klantnummer bestellingen konden plaatsten bij een postorderaar of bij de bank konden opvragen wat de maximale hypotheek was. Gewoon met de druktoetsen op de telefoon. Mobiele telefoons waren er nauwelijks en Internet voor particulieren bestond nog niet.
In de jaren die volgden ontwikkelde Telecats zich als marktleider voor spraakgestuurde selfservice oplossingen zoals: het geven van reisinformatie bij 9292, het boeken van een treinreis met NS businesscard, spraakgestuurd beleggen bij OHRA en het afhandelen van bezorgklachten bij uitgevers zoals de Telegraaf, het AD en de Tubantia. We routeren gesprekken met onze spraaktechnologie voor de Politie (0900 8844) en bij gemeenten zoals Zwolle en Enschede naar de juiste afdeling of medewerkers.
Samen met KPN wonnen we de CustomerFirst Partnership Award 🏆 voor de Digitale Transformatie met als sprekend resultaat een innovatieve klantenservice, een significante kostenbesparing en een stijging van de NPS. De klantreis van KPN
Bij Coöperatie VGZ werd het IVR keuzemenu vervangen door Speech Routing waardoor meer dan 90% van alle vragen wordt gerouteerd naar de juiste oplossing met een positieve invloed op de Customer Effort Score. Speech Routing bij VGZ
Voor PGGM implementeerden we de gesproken samenvatting. Een goed voorbeeld van een oplossing waarin de mens niet vervangen wordt maar het beste resultaat verkregen wordt door een samenwerking tussen mens en machine. Gesproken Samenvatting bij PGGM
Telecats is onderdeel van Webhelp en samen met onze klanten leveren we een klantenservice met de best mogelijke mix van mens en technologie. En niet alleen in Nederland maar ook voor grote internationale merken zoals M7 Group, MSD, easyJet en Mediamarkt Saturn en dat in meerdere talen.
Een deel van onze medewerkers is afgestudeerd aan de Universiteit Twente, waar onderzoek wordt gedaan naar Human Media Interaction. Onze voice experts hebben kennis en ervaring en onze spraaktechnologie en oplossingen zijn mede daardoor de afgelopen jaren sterk verbeterd. De evolutie van voicebots
Wat Telecats betreft verandert de wereld van klantcontact permanent, maar Telecats is en blijft vanzelfsprekend. Slim routeren is immers het antwoord op de toegenomen complexiteit in klantcontact. Slim routeren in klantcontact
Wij zijn trots, wij zijn Telecats en dat al 30 jaar. See you in the MetaVerse 🚀