Meerdere bedrijven hebben datadriven marketing nog niet geïmplementeerd, omdat ze denken dat er veel data voor nodig is. Tijdens deze online clinic leggen Kees Groenewoud (Cmotions) en Ceesjan de Vos (Ternair) uit hoe je op een praktische manier, zonder daarvoor eerst een 360 graden klantbeeld, beter kunt targetten en personaliseren.
Dit kun je verwachten
Kees en Ceesjan laten aan de hand van praktijkcases zien hoe je op een praktische manier Data, Content en Distributiekanalen met elkaar verbindt. Een clinic vol voorbeelden voor marketeers die snel waarde willen halen uit data.
Over Kees Groenewoud
Kees Groenewoud is directeur van Cmotions. Hij helpt profit en non profit organisaties klantgerichter te werken door o.a. het omzetten van (klant)data in kennis voor het maximaliseren van de waarde van en voor de klant. Zowel via offline als via online kanalen. Kees’ expertisegebieden zijn creatief ondernemerschap, marketing, sales, customer service en consultancy.
Over Ceesjan De Vos
Ceesjan heeft als marketing director ruime ervaring in het begeleiden van digitale en klantdata-gedreven marketingtransities. Na dit jaren in de media (Wolters Kluwer, Vakmedianet) vanuit klantzijde te hebben ontwikkeld, helpt hij nu klanten vanuit bureauzijde bij Ternair Marketing Automation met het ontsluiten en activeren van hun data met software en dienstverlening.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden op 15 februari 2023 van 09:30 tot 11:00 uur
- De clinic is online te volgen. Voorafgaand ontvang je een e-mail met meer informatie