Meerdere organisaties (ook B2B en non profit) zijn ervan overtuigd dat customer experience voor hen de beste manier is om succesvol te zijn in het digitale tijdperk. Het doel van Customer experience management is om een bijzondere en waardevolle beleving te bieden aan de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs. Deze organisaties hebben laten zien dat winstgevendheid en klantgerichtheid heel goed samen kunnen gaan.
In 12 dagdelen leer je tijdens de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie om een CX strategie op te zetten en te implementeren in de hele organisatie (zowel B2C als B2B). Hoe til je jouw klantbeleving naar een hoger niveau? En hoe implementeer je de strategie met concrete acties in jouw organisatie? Dit leer je allemaal tijdens de opleiding.
Tijdens de opleiding krijg je colleges van topdocenten met zeer ruime praktijkervaring. Er wordt gebruik gemaakt van inspirerende praktijkcases en voorbeelden waardoor de colleges een prettige mix van theorie en praktijk vormen. Hierdoor leer je de opgedane kennis direct vertalen naar je eigen situatie.
Beeckestijn Business school
Tijdens de opleiding leer je onder andere:
✔️ De laatste trends, inzichten en kennis op het gebied van customer experience
✔️ Ontwikkel een plan & CX strategie voor jouw organisatie
✔️ Ontdek hoe je de CX strategie implementeert in de hele organisatie
Voor wie is deze opleiding?
De post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie is essentieel voor professionals en managers (met enige jaren werkervaring) die kennis en een netwerk willen opbouwen op het gebied van customer experience en klantgericht ondernemen. Klantgerichtheid is relevant voor de gehele organisatie, of je achtergrond nu marketing, finance, CRM, IT, sales, HRM of service is.
Praktische informatie
Datum: 15 maart 2023
Locatie: Amsterdam, Antwerpen, Leusden, Online, Utrecht
Studiebelasting: 12 dagdelen
Kosten: €5.895,- (excl. BTW)
Lees hier meer over de post-master opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie >>