Michael leert je de belangrijkste punten om je resultaten via e-mailmarketing automation te verhogen. Hij behandelt het maken van e-maildoelstellingen, het beoordelen van Customer journeys en de waarde van interactieve user experiences. Daarnaast ontdek je wat beschikbare en benodigde profielkenmerken zijn voor écht persoonlijke contactmomenten. Dit leer je allemaal tijdens de gratis clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 14 december
Tijd: 09:30 – 11:00 uur
Locatie: Live-stream
DIT KOMT AAN BOD
Aan de hand van een praktische kijk neemt Michael je mee in een middelmatige e-mailmarketing. Je leert hoe je deze naar een strategisch hoger niveau kunt tillen. Er worden award winning e-mailmarketing automation cases besproken van o.a. UNICEF, Carglass en Hans Anders.
OVER DE SPREKER
Michael Straathof is co-founder en Consultant bij 100%EMAIL. Michael heeft een track-record van 25+ jaar in CRM, Data Driven- en E-mailmarketing. Als oud-voorzitter van de Email council van de DDMA, stond hij aan de start van een aantal zeer succesvolle initiatieven, zoals de jaarlijkse Email Summit, de E-mail benchmark en de E-mailmarketing opleiding bij Beeckestijn. Michael is zeer gepassioneerd om het Data Driven Marketing vakgebied naar een hoger niveau te trekken. Met ±50 experts bij 100%EMAIL is het een toonaangevend en award-winning bureau voor 100+ Nederlandse en Internationale (A-)merken.
GRATIS AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze sessie van Beeckestijn Business School
- De sessie wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
- De sessie zal te volgen zijn via een live-steam
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie