Er zijn tientallen modellen ontwikkeld voor funnels, maar het meest gangbare funnelmodel is het See-Think-Do-Care model van Google. Echter zijn er niet veel mensen die dit model echt snappen en slim toepassen. De fases sluiten vaak niet logisch op elkaar aan en de juiste kpi’s ontbreken. Hoe bouw je die funnel dan wel slim op? Dat ontdek je tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School!
Datum: 2 november
Tijd: 13:00 tot 15:00 uur
Locatie: Leusden
Kosten: Gratis
DIT KUN JE VERWACHTEN
Tijdens deze clinic laat Marcel Udo zien hoe je de funnel slim opbouwt, hoe je audiences opbouwt en de juiste content per fase aanbiedt. Er worden praktische voorbeelden van micro-conversies en het doormeten daarvan gegeven. Ten slotte komt aan bod hoe je funnels inricht zonder cookies, met het nieuwe Google Analytics.
OVER DE SPREKER
Marcel Udo is sinds 2009 actief bezig met Programmatic advertising. Op dit moment werkzaam als zelfstandig programmatic consultant waarbij hij adverteerders en digital mediabureaus helpt met het opzetten en verbeteren van hun programmatic buying. Marcel heeft een intensief trainee programma ontwikkeld en leidt young professionals bij mediabureaus op tot Paid advertising experts.
GRATIS AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 13:00 tot 15:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn op locatie in Leusden: Leusderend 30