TikTok is dé trend van dit moment. Het platform wordt naast de ‘leuke dansfilmpjes voor tieners’ steeds meer ingezet door organisaties om hun doelgroep te bereiken. Het moment om TikTok te gebruiken voor je organisatie is nú. Maar hoe vertaal je je strategie door in TikTok campagnes? Ontdek het in deze online clinic van Beeckestijn Business School.
Datum: 12 oktober
Tijd: 14:00 tot 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
DIT KOMT AAN BOD
In deze clinic neemt Meraux de Schutter je mee in de succesvolle case van Hoogvliet supermarkten en Monkeys & Bananas. Zij zette samen een TikTok strategie op en bereikten meer dan een half miljoen organische views binnen zes maanden! Meraux deelt graag deze resultaten, zodat jij inzicht krijgt in de doorvertaling van stratgie naar social platform TikTok. Daarnaast legt ze uit waarom TikTok hét kanaal van dit moment is en is er tijd voor jouw persoonlijke vragen.
Over Meraux
Meraux de Schutter is mede eigenaar van Monkeys & Bananas en als social media strateeg houdt ze van de snelheid van social. “TikTok heeft ons echt op een andere manier naar social media laten kijken, waarbij authenticiteit alleen nog maar belangrijker is geworden. Social media moet weer sociaal worden, zoals het ooit begonnen is met Hyves. Naast TikTok zijn er ook andere kanalen die de echtheid omarmen, zoals de app BeReal. Nog niet geprobeerd? Zeker een aanrader.”
GRATIS AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-steam