Je wilt uiteraard een zo hoog mogelijke omzet per bezoeker, maar ook een gebruiksvriendelijke website waarbij de klantervaring perfect is. Je kunt dit bereiken door het structureel optimaliseren van je conversie en user-/customer experience. In deze online clinic van Beeckestijn Business School krijg je een groot aantal tips en tricks om jouw online presence slim te personaliseren.
Datum: 6 juli
Tijd: 14:00 tot 15:30 uur
Locatie: Live-stream
Kosten: Gratis
WAT KUN JE VERWACHTEN?
Tijdens deze clinic leer je in korte tijd veel op het gebied van conversie en online personalisatie. Je leert de belangrijkste verleidingsprincipes, de doelgroep écht begrijpen en conversiegericht communiceren. Je leert wat een goede customer experience nou echt maakt en hoe je binnen jouw organisatie een proces inricht waardoor het werken aan conversie een continu proces is.
VOOR WIE?
Deze clinic is interessant voor iedereen waarbij e-commerce of leadwerving een belangrijk onderdeel van het takenpakket is en klaar is om stappen te zetten naar nieuwe mogelijkheden om meer omzet te genereren.
OVER DE SPREKER
Eddy Boeve is UX-strateeg, conversie-expert en docent. Eddy helpt als senior CRO, UX and Online Personalisation specialist bij IO digital organisaties bij het verbeteren van hun e-business effectiviteit. Met meer dan 25 jaar ervaring traint hij marketing- en designteams om structureel UX-verbetering, conversie-optimalisatie, persuasion, A/B-testen en online personalisatie in de organisatie in te zetten.
GRATIS AANMELDEN
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-steam